Wiadomości

Najlepszy system operacyjny - prowadzi Ubuntu

18 maja 2007 17:51,
Robert Ścisłowski

Zagłosuj na najlepszy system operacyjny. Zapraszamy do wzięcia udziału w Lidze systemów operacyjnych, która niedawno została uruchomiona na stronie PC World. W trakcie powstawania tego materiału zdecydowanie prowadził Windows 2000.

Liga systemów operacyjnych to rozbudowana ankieta, w której każdy może ocenić 7 systemów operacyjnych - Mac OS X, Mandriva Linux, SUSE Linux, Ubuntu, Windows 2000, Windows Vista oraz Windows XP. Kategorie ocen to: łatwość obsługi, stosunek jakości do ceny, przydatność w pracy, przydatność w domu (gry, edukacja, rozrywka) i oczywiście stabilność działania.

Liga systemów operacyjnychKliknij, aby powiększyćLiga systemów operacyjnych

Skala punktów, tak jak w poprzednich edycjach rozciąga się od 0 do 5, przy czym brak głosu nie jest traktowany jako 0. Użytkownik może każdy system ocenić tylko raz, za to komentować można do woli...

Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się przygotować otwartą kategorię o nazwie Inny, dzięki czemu nasi czytelnicy mogą wyłonić niezależnego od propozycji redakcji PC World zwycięzcę. Oczywiście w przypadku takiego oddania głosu warto w komentarzu podać nazwę, zalety, wady oraz krótką charakterystykę.

Zapraszamy do zabawy!
Aktualizacja: 20 maja 2007 10:31
Zmieniliśmy tytuł, ale głosowanie trwa!
Oryginalny tekst został opublikowany na www.pcworld.pl
Ocena:
Twoja ocena:

Komentarze (57)

kuba

02-12-2007 16:24

i jak ściongnąć ten dodatek to moje gg jakby co 10910978

Lahm

25-07-2007 23:33

CO trzeba zrobić jeśli oglądam film i dżwięk źle działa czyli najpierw słychać dźwięk a dopiero chwilą później ruszają ustami?Proszę o pomoc mój numer gg 9959004

Scypin

25-05-2007 20:38

"Po za tym NIE prawda jest ze mikrosoft ma tak wielkie opanowanie rynku! " właśnie fajny pomysł ;) moze zaproponujemy ankiete w ktorej zaznaczy sie jaki system(y) używa sie w szkole, pracy i domu i zwiekrzona zostanie liczba systemow (lub zmiejszona do calych rodzin w sesie : windows, mac, linux, unix, amiga, inne) w ten sposob mozna by bylo sprawdzic czy stwierdzenie o dominacji (przynajmniej orientacyjnie) m$ w PL to plotka czy fakt

antymac

25-05-2007 11:51

Ubuntciarze pobudka!!! Przegrać z Mandrivą to wstyd :/ Więc myszki w dłoń!

jezzabelle

23-05-2007 17:07

Trudno wybrac najlepszy systemoperacyjny, jezeli ten nie jestbna liscie! Po za tym sa jeszcze Knoppix, Red Hat, Suse, QNX, BSD, Free BSD. To kolejna BZDURA! Po za tym NIE prawda jest ze mikrosoft ma tak wielkie opanowanie rynku! zdecydowanie wole Knoppix (debian) ftp://ftp.uni-kl.de/pub/linux/knoppix/DVD/KNOPPIX_V5.1.1DVD-2007-01-04-EN.iso

toporow

22-05-2007 16:33

ubuntu jest najlepszym systemem, więc się nie dziwię dlaczego prowadzi :D

OrkanSpec

21-05-2007 23:24

@Molibden ale większość użytkowników komputerów docenia jednak Linuksa.

Molibden

21-05-2007 21:46

Jeszcze jedna sprawa-mój pierwszy kontakt z Linuksem był w drugiej połowie lat 90-tych. I wiecie co? Wtedy te dystrybucje były łatwiejsze w użytkowaniu niż teraz. Wszystko było jakby bardziej przejrzyste. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Molibden

21-05-2007 21:43

Jak można zachwalać wszelkie dystrybucje linuksa? Przecież to nie jest system dla przeciętnego użytkownika i nigdy nie będzie. Ciągle są jakieś problemy z konfiguracją oraz z instalowaniem oprogramowania. O korzystaniu z plików z partycji windowsowskiej już nie wspomnę-raz ją widzi a po chwili przestaje; raz da się zamontować, a po jakimś czasie już nie. I tak w kółko Macieju. Nie pomaga wyszukanie informacji na ten temat, bo najczęściej stosowanie się do rad nie przynosi efektu. Innym problemem jest instalacja oprogramowania. W tym przypadku najczęściej brakuje jakiś bibliotek lub jakieś zależności się nie zgadzają. Albo oprogramowanie nie może być zainstalowane pod tę dystrybucję. Paranoja!!!! Kto ma czas na takie ceregiele?!!! Z taką polityką linuksiarze daleko nie zajdą i ludziska nadal będą zmuszeni korzystać z windy. Pozdrawiam P.S. Ten tekst napisałem w Linuksie Kubuntu.

lol

21-05-2007 19:55

zerknijcie na komentarze ligi dodane przez PC World Komputer - podają tam rzeczywiste preferencje użytkowników. Bez ściemy... XP rulez!

OrkanSpec

21-05-2007 19:46

Widocznie dla większości ludzi w Ubuntu jest to, co im potrzeba. Czyli, że większość ludzi nie korzysta z Photoshopa i AutoCada.

Adam

21-05-2007 19:36

Jakim cudem prowadzi Ubuntu skoro nie ma na niego wielu programów?

marmolada

21-05-2007 19:25

tutaj komentarze są spokojne, na lidze po prostu masakra. Rzeźnia normalnie!!!!

jabu74

21-05-2007 18:53

ludzie od dzisiaj oficjalnie jest Power6 z zegarem na początek 4,7GHz ! trzeba tą datę zapisać złotymi literami ! masakra ! IBM jest wielki ! viva la Power Architecture !

jabu74

21-05-2007 13:52

hahaha ! fanatycy x86 zaczynają tworzyć fankluby ! to tylko kwestia czasu jak padnie microsoft, intel oraz amd ! dziekuję za uwage

max

21-05-2007 13:29

re AV: masz racje, nie warto strzepic klawiatury na takiego:)

stasinek

21-05-2007 12:51

pierwsza wersja jadra windowsa 1.0 powstała 10 lat wcześniej. Bo na linucha nie ma gier! Bo DirectX jest lepsze niż OpenGL bo.... Ludzie nie wiedzą co dobre... openSUSE rules!

bzyk

21-05-2007 12:36

Linux być może jest dobrym systemem na serwery, ala na desktopy na pewno nie. Pierwsza wersja jądra powstała w 1991 r. i po 16 latach rozwoju jest używana na około 3% desktopów, mimo iż jest za darmo. To chyba o czymś świadczy !

AV

21-05-2007 12:32

Win 2000 to ostatni system w którym nie było takiego nacisku na bzdurne zabezpieczenia MS. Nie ma w nim np. ograniczenia liczby użytkowników mogących się połączyć z komputerem poprzez sieć LAN... @max Wyluzuj, szkoda klawiatury na ignorantów ;-)

jabu74

21-05-2007 12:29

co za chamstwo i prostactwo ! panie moderatorze widzisz pan i nie grzmisz ! :o

max

21-05-2007 11:45

widzisz, dziecino, przypominasz mi kolesia, ktory wczoraj w TV sie objawil: nadymany dwudziestolatek, pierniczyl cos o przypominaniu "co jest naprawde w zyciu wazne", a sam lazl w marszu zycia i czegos-tam-jeszcze. Gnojek z mlekiem pod nosem (a moze to wcale nie bylo mleko?;)), bedzie opowiadal o tym, co jest wazne w zyciu! :P No swietnie. Podobnie ty - troll, pajac internetowy, zlosliwy trefnis, pustak... wysylasz starszych od siebie to piaskownicy...

jabu74

21-05-2007 11:35

@max mądrować to sobie możesz w piaskownicy lub siedząc na nocniku ! precz !

max

21-05-2007 11:14

posiadacz uzywanego... lol:) skoro go uzywasz, to chyba normalne, ze jest uzywany.

jabu74

21-05-2007 10:05

jestem szczęśliwym posiadaczem używanego 20 calowego iMaca z G5 1,8GHz 1,5GB RAM. rewelka !!! stawiam na Mac OS X ! PowerPC jest wielki !

yo

21-05-2007 08:48

@Windziarz - najbardziej emocjonalnie związani z systemem sa użytkownicy Mac OS X.

vg

21-05-2007 08:32

:| wy to już macie cos nie tak z głową z tymi waszymi wojnami o system... to przypomina licytowanie sie dzieci w piaskownicy o to które ma lepszy samochodzik... żałosne..

some1

21-05-2007 00:56

Na początku powinno być "użyszkodnicy windowsa" :) wcięło jedno słówko ;)

some1

21-05-2007 00:53

@Windziarz: odbijam piłeczkę- ankieta jest niesprawiedliwa, bo to najczęściej użyszkodnicy(tak, dobrze czytasz) są na tyle nienormalni, żeby nie umieć docenić innego systemu. Ubuntu to świetny system, który wprost idealnie nadaje się na desktopy(gracze niestety muszą obejść się smakiem) oraz serwery(nie od dziś wiadomo, że bazuje na jednym z najstabilniejszych systemów ever), 2000 słabo pamiętam, ale oceniłem tak mniej więcej proporcjonalnie do "zasług", chociaż wolałem jego niż XP, którego z kolei oceniłem słabo- to co u mnie się wyprawiało było nie do pomyślenia! Każde odpalenie budziło niepokój- "posiedzę przy kompie przeglądając www czy reinstalując system?", posłucham muzy, czy znowu coś pomiesza? A FF odpali się, czy dostanę niezydentyfikowany błąd? Mandrivy nie używałem na tyle, aby móc o niej powiedzieć coś konkretnego, ale wydaje się być całkiem sympatyczna, chociaż trzeba było by się pozbyć debianowych nawyków :D SuSE w życiu nie widziałem, więc jak w przypadku MDV pozostawiam pole puste, a Mac OS X to już wogóle :P Z chęcią bym go potestował, ale mam chyba za słabego kompa na OSx86, chociaż z tego co zasłyszałem, obawiam się, że Ubu zasłużenie spadł by nieco niżej(a win wypadł:P) więc też pole puste. Na koniec Vista- tu zaznaczyłem jedno oczko, jak przy każdym win- cena/jakość to 0(mam wydawać setki zł za coś nie dopracowanego, stanowiącego zlepek błędów i nieudolnie skopiowanych pomysłów? Podziękuję i wydam 50gr na system dużo lepszy dla moich(i nie tylko) zastosowań- Linux)

Windziarz

21-05-2007 00:03

Ankieta jest niesprawiedliwa bo wiadomo że tylko Linuksiarze są na tyle nienormalni żeby mieć jakąś "więź emocjonalną" z systemem operacyjnym- ocenią wszystko na maxa żeby tylko dopiec "niewiernym". Zresztą spójrzcie na ilość głosujących, Ubuntu ma najwięcej głosów chociaż stanowi pewnie coś w okolicach 1% wszystkich systemów, widać że pingwinki przeprowadziły ostrą mobilizację.

anemus

20-05-2007 23:43

@kernel_monkey miałem triala 2003 i nie było żadnych problemów z grami nie było. Miałem problemy z siecią po instalacji SP2 ale problem rozwiązałem. Parę zasad – sterowniki nie bety, najlepiej certyfikowane, jeśli nie to instalowanie w trybie zgodności!!! Problemy są z dźwiękówkami Creativa ale da się sprawę załatwić choć może dać to w kość. Ogólnie problemy jak są to ze sterownikami. Jak tu się dobrze je dobierze to system jest stabilny jak skała.

fg

20-05-2007 23:26

@kotecek A ja Ci proponuje zainstalować NOWE Ubuntu i przekonać się jak Debian muli :p Ewentualnie możesz poczekać kolejny rok jak do Debiana trafi Upstart a paczki zaczną kompilować z opcją DT_GNU_HASH. Jeśli już jesteśmy przy wydajności to muszę przyznać, że ostatnio pod tym względem zaskoczyła mnie Fedora7. Oczywiście wciąż uruchamia się trochę przydługo bo nie przeszli jeszcze na nowy init. Ale dalej już bije resztę desktopowych distr na głowę. I nie wiem czy nie palnę jakiejś herezji ale zdawało mi się nawet, że Pirut z Yumem działały równie świetnie jeśli nie lepiej niż para Synaptic + apt. Zwłaszcza jeśli chodzi o zużycie procesora.

Rafał

20-05-2007 22:37

I co z tego, że prowadzi Ubuntu? Demokracja nie oznacza wcale odpowiedniego wyboru - w końcu w ostatnich wyborach wygrało PiS...

kotecek

20-05-2007 22:35

Ubuntu jest IMO przereklamowane, już od pewnego czasu Debian zadziwia mnie swoją responsywnością. Proponuję fanom Ubuntu zainstalować Debiana testing i na własne oczy przekonać się jak Ubuntu muli, nie wspominając o stabilności. No ale płytek Debiana nie wysyłają za darmo...

satk

20-05-2007 19:55

?? A co to jest Ubuntu ?????

peter

20-05-2007 17:32

Ja tak zupełnie OT (bo nie ma stosownego działu) w sprawie PODCASTÓW: - ta muzyka w tle jest zdecydowanie za głośna i nieco zbyt denerwująca, zbyt dopasowana do tempa mowy - wszystko razem sprawia wrażenie że ktoś nas goni, a my musimy uciekać. - tempo mówienia osób czytających newsy jest zbyt wysokie, nie nadążam z myśleniem ;) - brakuje przerw między newsami na "odetchnięcie" i przemyślenie :) Wasze podcasty są doskonałe technicznie, ale brakuje dopracowania pod kątem ergonomii odsłuchu. Mam nadzieję że ktoś przeczyta moje uwagi i przekaże odpowiednim osobom. Dziękuję i pozdrawiam

ms-trex

20-05-2007 17:11

Linux na 1 miejscu i tak właśnie powinno być, nie wiem skąd oni biorą te swoje statystyki że 97% desktopów to winsheety, chyba że sami chcieliby żeby tak było, lool.

kernel monkey

20-05-2007 14:07

"Ja bym raczej proponował 2003... Gry też działają doskonale... " Miałem triala Windows 2003 i mogę powiedzieć tylko tyle - na 14 gier jakie mam, poprawnie chodziły tylko dwie - Age of Empires 1 + dodatek (czasami zdarzały się kilku sekundowe zacięcia, ale gra ogólnie chodzi dobrze). W pozostałych grach występowały różne problemy - albo w ogóle nie udało mi się ich uruchomić, albo dźwięk nie działał jak należy, albo po prostu się zawieszały. Tryb "kompatybilności" nie działa. Kupiłem Windows XP i gry chodzą ok.

xer

20-05-2007 14:03

No co tu dużo gadać - dla zwykłego użytkownika tylko dwa z podanych systemów mają jakikolwiek sens. Z Linuxów oczywiście Ubuntu, bo wystarczy zainstalować i jest (i działa). Wszystko gotowe, są sterowniki, wszystko działa bez żadnych kompilacji jądra itp. Tylko ta brązowa tapeta ;) Oczywiście od MS tylko XP. Jest już stabilny, dużo oprogramowania i nie ma takich problemów jak vista (brak sterowników, czy będą ale nikt nie wie kiedy). Ja używam komputera do pracy i rozrywki. Ubuntu i XP - nie wiem po co miałbym próbować co innego na desktop.

yoozeq

20-05-2007 03:08

@hierophant: wspaniałym odtwarzaczem audio pod Windows jest foobar2000. Amarok - mam nadzieję - godnie mi go zastąpi po przesiadce na Ubuntu (partycja na nowym dysku już czeka). Używam XP. I nie jest to zły system. Złe były 98 i Me (zero stabilności = zero zaufania do maszyny). Ale przekonuje mnie elastyczność Linuksa.

popdruid

19-05-2007 21:27

Ja bym raczej proponował 2003... Gry też działają doskonale... Za to ma mniej dziur, jest wyraźnie stabilniejszy, obsługuje nowoczesny sprzęt i multimedia (nie chodzi mi o dogrywanie kodeków - napisałem żeby mnie tu zaraz żaden "prawdziwy" informatyk ze Słupska, co to dyplom w kieszeni za 3600 PLN ma, z 5 różnych szkół prywatnych, i instrukcji obsługi nie czyta jak gupek jakiś bo znaczy się wie i umie i się zna a nie tylko udaje - o!)... No - tylko 2003 jak dla mnie... PS A tak swoją drogą to faktycznie - jak można kosztem 3600 PLN dojść do matury to po co znaczy się rujnowac sobie psychikę uległością wobec nauczycieli, ich poleceń, zasad dobrego zachowania? Jak gość ci gra na nerwach to podchodzisz, dajesz mu w ryło albo mówisz mu co o nim myślisz, odreagowany stres nie niszczy ci zdrowia, a ty idziesz do drugiej szkoły, płacisz czesne, ndst na dop ci naciągają... I tak do następnego półrocza... I pomyśleć, że niektórzy frajerzy się uczą i dają z siebie posłusznych [ocenzurowano]-li robić... Gupie jedne...

hierophant

19-05-2007 20:25

Zgadzam się z przedmówcą. To, czy system jest dobry zależy od zastosowań. Używam zamiennie winXP oraz SuSE Linux i każdy z tych systemów ma swoje pole do popisu. WinXP wiadomo - gry i jeszcze raz gry oraz niektóre programy komercyjne. Linux natomiast do multimediów, jak ktoś wie jak zainstalować odpowiednie stery a jak nie to WinXp, oraz jako narzędzie do bezstresowej pracy. System operacyjny to tylko kawał kodu i nie ma sensu podchodzić do niego emocjonalnie, jak się zdarza przy starciach Windowsiarzy z Linuxowcami. W jednym systemie cenię to a w drugim tamto i tyle. Poza tym trzeba zauważyć fakt, że wielu ludzi ocenia systemy operacyjne przez pryzmat dostępnego oprogramowania oraz prostoty obsługi. To prawda, że łatwiej skonfigurować takiego netlimitera w winXP, ale o ile więcej możliwości daje iproute i odpowiednie skrypty. I czy to wina Linuxa, że nie doczekał się Photoshopa (choć u mnie na crossover siódemka działa o niebo lepiej niż na WinXP) albo WinXP, że nikt nie napisał równie wspaniałego odtwarzacza co amarok lub mplayer? Jest wiele systemów, więc sobie wybierajmy to, co nas satysfakcjonuje i tyle.

mirek

19-05-2007 19:22

Najlepszy, najgorszy, to robienie ludziom wody z mózgu. CZy Mercedes 600 jest najlepszy, do wożenia cementu na budowę?. Używam w pracy win 2000, OSX, Red HAt, w domu debiana i każdy jest dobry. W każdym zrobię to co potrzebuję, no może na OSX więcej bo zawsze mam najnowszą wersję pakietu adobe i Art Pro. P.S. Mój syn używa ubuntu i też jest fajny.

nnn

19-05-2007 18:49

1.win xp bezapelacyjnie - najlepszy system do pracy domowej rozrywki i wielu innych zastosowan....czyli wszystko w jednym - temu nikt nie zaprzeczy 2.osx dla profesjonalistow i ludzi ktorzy lubia wyglad i prostote a przy okazji gry maja gdzies 3.ubuntu dla ludzi ktorzy lubia grzebac w czyms co ma tylko nirdorobione bety a poszukiwanie sterownikow to jak szukanie skarbow......

maq

19-05-2007 18:10

Zasponsorujcie mi Maka, to może się doń przekonam ;)

?

19-05-2007 16:37

10.4.9 Tiger !!!

init

19-05-2007 16:18

Solaris to profesjonalny i solidny system operacyjny oparty o SVR3. Zamknięte ostatnio uptime-project.net wyraźnie dawało to do zrozumienia - dwa pierwsze miejsca. Co ciekawe, dwa następne to windows 5.0 czyli 2000.

Jarek

19-05-2007 14:48

żaden z systemów nie otrzymał szkolnej oceny "dobry" a więc nie ma na świecie dobrego systemu operacyjnego brakowało cechy pt. bezpieczeństwo

Scypin

19-05-2007 12:44

najlepsze oceny to ma vista ;P nowsze produkty powinny byc lepsze a tu co ale nie wiadomo ile bylo fanatykow itd ... mam prosbe prosze oceniajcie jedynie systeny na ktorych przynajmniej miesiac pracowaliscie bo z plotek to nic wiarygodnego nie ma

hsurim

19-05-2007 07:24

Kto używałwał windowsa a potem zasmakował linuksa, to tego pierwszego z całą pewnością więcej nie kupi. Ubuntu i wszystko jasne :-)))))

szeejk

18-05-2007 22:31

Ta klasyfikacja nie ma sensu, wiadomo że głównie użytkownicy linuksa się nią podniecają i zaraz wyklikają pierwsze miejsce ubuntu albo innemu cudakowi. Żeby nie było sam używam linuksa :)

...

18-05-2007 21:58

@alex - raczej twój tekst można by określić jako typowy tekst Trolla ;) Cel przeznaczenia systemy w ankiecie jest przecież oczywisty, ogólny, czyli zastosowania domowe, przecież nawet sam dobór systemów o tym świadczy. Natomiast statystyki na podstawie wejść na stronę, to jest abstrakcja, bo raz jaką stronę, po drugie przeczytaj temat ankiety.

f2k

18-05-2007 21:20

@alex Ankieta jak ankieta, właściwie oddaje opinie użytkowników na temat ich ulubionego systemu (ich popularność). Co do Twojej oceny systemów. Mandriva i SuSe mają swoje darmowe dystrybucje - w pierwszym wypadku to One, w drugim OpenSuse, więc może korzystać z nich każdy. Ubuntu nie zawiera sterowników które nie są na licencjach open, co nie znaczy że ich nie możesz zainstalować. Vista jest systemem z krótkim stażem, więc trudno oczekiwać, że od razu nie wiadomo ile osób będzie jej używać - tym bardziej że można jeszcze kupić komputer z XP. Co do statystyk na stronach, to również zależy to od treści serwisów. Dopiero zestawienia dla kilku stron mogą odzwierciedlić sytuację. Właściwie w Twojej opinii słuszne jest zdanie, że system operacyjny powinno dobierać się do potrzeb. PS. Mac OS X Tiger można odpalić na maszynach z Intelem (z użyciem drobnego hacka:P)

alex

18-05-2007 20:46

Głosowanie na wysokim poziomie abstrakcji, typowy tekst Trolla. Z wymienionych systemów: Mac OS X - mało kto w Polsce zna poza fascynatami i profesjonalną poligrafią, działa na wyłącznie na Apple, Mandriva Linux - komercyjny, SUSE Linux - komercyjny, Ubuntu - nie wspiera wielu sterowników ze względów ideowych Windows 2000 - wiele żelastwa nie zadziała, Windows Vista - na jednym z moich serwerów w tym miesiącu 30k wejść z XP, 97 z Vista, mniej niż z ME czy 98, tyle co 95, wniosek oczywisty. Windows XP popularny, ale czy dobry? Jak można porównywać jakość systemów bez określenia celu. System operacyjny dobiera się do potrzebnego oprogramowania użytkowego, a nie odwrotnie. To jakby głosować czy lepszy ciągnik siodłowy MAN, traktor czy Audi A6. Wymienione systemy trudno porównać a na dodatek wszystkie poza Ubuntu są za pieniądze. Dla porównania na tej samej stronie było ponad 9k wejść z Fedory, zero z Suse, 165 Z Ubuntu, Z MandrivY 21, Z Ubuntu 165, Z CentOSa 21, z Debiana 48, z MS 2k - 842, a z 98 - 1278...

Joseph

18-05-2007 20:23

Mialem dylemat miedzy Mandriva a Win2k, ale zdecydowowalem sie na win2k, system byl przelomowy na swoje czasy i dalej bym go urzywal, gdyby nie przymus przejscia na xp. Vista na zasluzonym ostatnim miejscu :) XP jak widac, tez nie spodobal sie tak bardzo ludziom jak to niektorzy wmawiaja, ze xp tez nielubili jak wchodzil. Jak widac win2k rzadzi z windowsow :)

Adixo

18-05-2007 18:31

XP dużo traci w punktacji pewnie za cenę, gdyby był darmowy to kto wie, pewnie by był pierwszy ;)

Marc

18-05-2007 18:28

Chyba raczej tytuł powinien być zmieniony na "Windows 2000 prowadził" 5min temu jak patrzałem na ta listę, to Mac OS X by na samym dole, a tu nagle na pierwszym miejscu ze średnią 4,08 lol

PiTcA

18-05-2007 18:20

Ubuntu pomału zdobywa pierwsze miejsce ;)

Reklama

Huawei celuje w rynek biznesowy

Huawei nieustannie rozwija się jako dostawca infrastruktury dla branży telekomunikacyjnej. W tym roku chiński koncern zamierza umocnić swoją pozycję również na rynku rozwiązań Enterprise.


Polecane

Koniec Windows XP początkiem problemów?

Microsoft oficjalnie potwierdził, że za dwa lata definitywnie zakończy się era Windows XP - systemu operacyjnego,...


Spokój i luz administratora

Wymagania wobec pracowników działów IT rosną proporcjonalnie do stopnia rozwoju teleinformatyki. Oczekuje się, że...


04-204 Warszawa ul. Jordanowska 12
tel.: (+48 22) 321 78 00 fax: (+48 22) 321 78 88
© copyright 2011 IDG Poland SA