Wiadomości

TP odkrywa karty: Neostrada z limitami!

30 sierpnia 2004 14:02,
Daniel Cieślak
TAGI: neostrada, limity,

Krążące od kilku dni plotki zostały ostatecznie potwierdzone - Telekomunikacja Polska zdecydowała się na kolejne 'przyspieszenie' usługi Neostrada. Od 1 września internauci będą mogli wybierać spośród trzech ofert - o prędkości 128 kbps, 512 kbps oraz 1024 kbps (do tej pory najszybszym oferowanym w ramach usługi Neostrada łączem było 640 kbps). Niestety, w beczce miodu jest i łyżka dziegciu - we wszystkich trzech wariantach Neostrady wprowadzone zostały limity transferu - 5 GB. Dla dotychczasowych użytkowników, którym limity nie podobają się, mamy dobrą wiadomość - będą oni wciąż mogli korzystać z Neostrady na 'starych' zasadach.

Również nowi klienci mają jeszcze chwilę na zdecydowanie się na korzystanie z Neostrady bez limitów - pod warunkiem jednak, że zdołają złożyć zaświadczenie na usługę do końca sierpnia (nowa Neostrada oficjalnie pojawi się w cenniku 1 września).

Podczas konferencji prasowej w siedzibie TP SA oficjalnie potwierdzono nasze wcześniejsze doniesienia - od 1 września usługa Neostrada 320 (oferująca transfer 320 kbps) zostanie zastąpiona w ofercie Telekomunikacji przez Neostradę 512 kbps, zaś w miejsce Neostrady 640 pojawi się Neostrada 1024. Abonament będzie wynosił 149 zł miesięcznie za transfer 1024 kbps i 99 zł miesięcznie za Neostradę 512 (w obu przypadkach ceny dotyczą umów zawartych na czas określony - przy umowach na czas nieokreślony opłaty rosną do, odpowiednio, 189 i 139 zł). Modyfikacjom nie ulegnie najtańszy wariant usługi - Neostrada 128 (cena: 59 zł, limit pobierania: 5 GB).

Szlaban na Neostradzie

Dla wielu osób największą wadą nowej oferty TP SA będzie z pewnością fakt wprowadzenia limitów pobierania danych. We wszystkich trzech wariantach docelowo obowiązywać będzie limit downloadu na poziomie 5 GB - przy czym w przypadku szybszych wariantów, do końca roku obowiązywać będzie oferta promocyjna - w przypadku usługi Neostrada 512 limit zostanie podniesiony do 10 GB, zaś w przypadku Neostrady 1024 - do 15 GB. Po przekroczeniu limitu we wszystkich wariantach transfer do klienta spada do 32 kbps.

Chcesz więcej? Wykup!

Wiadomo już, że od 2005 r. klienci będą mieli możliwość wykupywania dodatkowych pakietów downloadu - aczkolwiek nie zdecydowano jeszcze, jakie to będą pakiety (rozważa się m.in. 100 MB lub 1 GB) i ile trzeba będzie za nie zapłacić. Przedstawiciele operatora zapowiedzieli również, że wykupywanie dodatkowych pakietów odbywało się będzie za pośrednictwem przygotowanego w tym celu serwisu internetowego.

"Z naszych analiz [vide wykres poniżej - red.] wynika, że zdecydowana większość użytkowników Neostrady nie przekracza podstawowego limitu - więcej niż 5 GB pobierało jedynie ok. 35% osób korzystających ze 'starej' Neostrady 512 [w której nie obowiązywały żadne limity - red.]." - tłumaczy Mariusz Gaca, dyrektor Pionu Multimediów TP. M. Gaca tłumaczył również, że wprowadzając obostrzenia TP chce sprawować "większą kontrolę nad tym, co dzieje się w jej sieci" - powoływał się przy tym na dane, z których wynika, że 80% ruchu w sieci TP generuje 20% użytkowników szerokopasmowego dostępu do Internetu. Szef Pionu Multimediów zwrócił również uwagę na fakt, iż podobne limity nie są niczym odosobnionym w Europie - podobnie skonstruowaną ofertę ma m.in. niemiecki operator T-Online.

Wykorzystanie limitów downloadu przez użytkowników NeostradyWykorzystanie limitów downloadu przez użytkowników Neostrady

500 tys. 'szerokopasmowców'?

Według danych przedstawionych przez przedstawicieli TP SA pod koniec lipca z oferowanego przez operatora szerokopasmowego dostępu do Internetu korzystało w sumie ok. 350 tys. osób (pod uwagę brano zarówno użytkowników Neostrady, jak i Internet DSL). Mariusz Gaca powiedział, iż Telekomunikacja Polska ma zamiar do końca roku zwiększyć tę liczbę o 150 tys. W największych aglomeracjach miejskich Neostrada dostępna jest dla ponad 95% abonentów TP, zaś w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - dla ponad 87% klientów TP.

Przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej oficjalnie poinformowali również o przyspieszeniu usługi internet DSL oraz zaprezentowaniu nowego wariantu tej usługi - szczegółowo o zmianach w DSL informowaliśmy już kilka tygodni temu, w tekście 'DSL od TP - od września przyspieszenie'.
Oryginalny tekst został opublikowany na www.pcworld.pl
Ocena:
Twoja ocena:

Komentarze (175)

online

22-12-2009 00:02

trzeba sprawdzic:)

antek

05-09-2008 22:36

widac ze TP zaczelo wlake o klienta - co chwila jakas promocja z noestrada - teraz chyba drukarka jest? - w sumie nawet fajna promocja

piter20

04-11-2007 00:53

siema NEO wnerwia troche czasem sie zawiesza. no ale coz... uff :) jak to mawiaja dzieci neostrady hyh poszedlem do telepunktu i powiedzialem ze jak odrazu be zdoplaty mi raz tyle szybkosci nie zwiekszą to rezygnuje a umowa trwała jeszcze. p i podziałało zadzwonila do warszawy powiedziala im. wrocilem do domu wlączylem kompa i neostrade i automatycznie raqz tyle szybszy net byl. radze wam etz tak robcie to na nich wtedy działa. pozdrawiam wroclaw osiedle nowy dwor:)

EMILjo

26-06-2007 14:38

adalfir: wiem ile...

mati

22-02-2007 00:38

siema jak ja zamawialem neostrade 1024 to powiedzieli mi ze mam limit na 30 gb obecnie mam pobranych 29 i troche dolina bo nie wiem czy moge odpalić emula a miesiac od zalozenia minie dopiero za tydzien co bedzie jak przekrocze limit??

orzelek

20-02-2007 18:02

wiem ze to banalne pytanie ale mozecie mi powiedziec gdzie sprawdza sie te limity bo mam neostrade od miesiaca i nie rozgryzłam wszystkiego...

MIQA

19-02-2007 20:37

LIMITY TO BZDURA!!!!!!! JA JUŻ TYLE RAZY JE PRZEKROCZYŁAM I NIGDY ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI!

Colin

17-02-2007 12:51

Telekomunikacja Polska to zwyczajni bezczelni oszuści. Przed 14 lutym specjalnie puścili niepotwierdzoną przez nich oficjalnie plotkę o tym że zniosą limity pobierania danych. Dziś co?! Dziś wprowadzają limit do 5GB dla łącza 1024kb/s to skandal przy takim transferze nawet podczas zwyczajnego przeglądania stron można w ciągu dnia nabić nawet 0,5GB co daje 10 dni normalnego korzystania z internetu! Dopiero teraz cieszę się naprawdę mocno z tego że zerwałem z nimi umowę i przeszedłem na netię 1024kb/s bez limitu. Tego monopolisty po prostu trzeba się wystrzegać. Współczucie dla tych którzy zostali z neostradą. Dobrze wam radzę nigdy nie liczcie na to że za wierność takim firmom jak TP zostaniecie docenieni. Dla nich liczy się tylko kasa więc nie ma sentymentów. Minął 14 dzień lutego zobaczyli na czym stoją i że niby co? Mieliby zrezygnować ze zdrapek itp. pierdołą?Odpowiedz brzmi NIE bo mają z tego kupę dodatkowej kasy. Jak czytam tego typu wiadomości to mimo że mnie to nie dotyczy nóż mi się w kieszeni otwiera. Pozdro dla wszystkich.

Rafał

13-01-2007 23:17

Neostrada128kbps z limitami! POPROSTU BESENSU przy takim transferze

MACIEJZ ZAdUPIA

12-01-2007 15:25

****** neosa a nie można jakoś dokupić limitu . KILL TPSA komentarz edytowany przez moderatora

mistrz091

27-12-2006 00:43

TP NIE MOGE Z NICH TAM TO WYBIERALI NAJGORSZYCH DEBILI Z WYKSZTALCENIEM PODSTAWOWYM, JEST TYLE SPOSOBOW NA ICH LIMIT ZE AZ PLAKAC MI SIE CHCE CO ONI STRACILI NA MNIE TO MALO POWINIENEM KUPIC JUZ OKOLO ICH 20 BEZNADZIEJNYCH ZDRAPEK, ALE TO NIC JA ZASSYSAM A CI TRACA. NEO 640/15 GIGA, U MNIE NEO640/nieskonczona ilosc sciagnietych danych.

K.D.

14-12-2006 20:31

O SZCZESLIWI CI KTORZY NIE MUSZA KORZYSTAC Z USLUG TP S.A I MAJA DO WYBORU NP. MULTIMEDIA I DATANET !!! TP JEST NIEREFORMOWALNA !!!!

raf

04-11-2006 09:30

mam neo 512 limit śćiongania wysyłanie 15 kbs mam niedaleko kablówkę MIN dla abonentów sieci kablowej, za jeden komputer, 512/256 kbit/sek2) 1zł1) 57,01 zł STD dla abonentów sieci kablowej, za jeden komputer, 768/256 kbit/sek2) 1zł1) 79,81 zł MAX dla abonentów sieci kablowej, za jeden komputer, 1280/256 kbit/sek2) 1zł1) 122,00 zł

loo d(-_-)b__ .I..

28-10-2006 19:11

ja jestem "szczęśliwym" abonentem w promocji w opcji 512 Tak naprawdę mam 655 kbps Limit u mnie to 15GB ale to i tak wielkie i śmierdzące g***o!!! Powinni zdjąć ten limit albo dac jakaś sensowną granicę np 50GB Za tą kasę jaką się za to płaci to przesada!! Po 3 m-cach mam dość!! OCENA 0

MOZUK

17-10-2006 17:44

TA CAłA neostrada 512 TO JEST TOTALNA PORAżKA!!!PłACE ZA 512 A PRZEZ WIEKSZOść DNIA WIDZę 0,8kb/s.NIGDY WIęCEJ TEGO SYFU I NIKOMU Z CAłEGO SERCA NIE POLECAM!!!GNóJ,SYF I ZDZIERSTWO NA POTęGę!!!NIE DAJCIE SIę W TO GóWNO WROBIć!!!

PsyHool

08-09-2006 13:13

Posiadam DSL z Dialogu 1024/256 chodzi rewelacyjnie. W jedną dobę mam odebranych danych 4-5 GB to jak tu surfowac z limitem 5 GB/ miesiąc. Śmiechu warte ten limit to chyba na modemie analogowym bym przekroczył - zresztą neostrada jest analogowa!! Syf Szkoda mi ludzi którzy mają jeden wybór: JEb... TPSA TP S.A. - to ludzka rzecz OKRADAĆ

nordmax

27-07-2006 10:46

NEOSTRADA TO NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU JAKI ZNAM JUZ LEPSZA JEST RADIóWKA.MAM NADZIEJę żE TA FRANCUSKA FIRMA-BO TP S.A.JUż POLSKA NIE JEST -BARDZO SZYBKO UPADNIE!!!!!!! MAM NEO 512 I TE ICH LIMITY TO SA 3 FILMY NA DVD LUB JAKAś GIERKA-A JAK GRASZ DUZO W SIECI TO PORAżKA NA MAXA!!!SłUCHASZ RADIA Z NETU TO TEż CI CIąGNIE DANE.W USA 2MB KOSZTUJE 15 DOLARóW A U NAS. TA FIRMA KOMPROMITUJE POLSKE W OCZACH CAłEGO śWIATA.JUż NIE MOGE SIę DOCZEKAć KIEDY SKOńCZY MI SIę UMOWA Z TP SA.MNIE ZRAZILI NA DłUGO-NA ZAWSZE. TELEFON MAM JUż W TELE 2 BEZ KITU LUDZIE TANIEJ 40 % I DARMOWE WIECZORY I WEEKENY JUż OD 18:00NIE OD 20:00 JAK W TP. POZDRAWIAM. KILL TP SA :)

RADOSNY

31-03-2006 22:51

tpsa zakłada sobie stryczek na łeb już niemoge się doczekać aż ktoś wykopie jej stołek z pod nóg

Chaos

26-01-2006 17:21

Masakra z tymi limitami, mi by na tydzień 5GB nie starczyło :P Mam stałe łącze z kablówki, porty otwarte, żadnych limitów i jest mi dobrze :P Gdyby neośka była tańsza, oferowała stałe wewnętrzne IP i była bez limitów to wtedy bym pomyślał :P

kiko666

17-12-2005 12:12

od stycznia przechodze na DIALOG i TP wtedy będzie mnie mogła pocałować w d**** z tymi swoimi śmiesznymi limitami. (dobrze że jeszcze nikt nie wpadł na to by zrobic miesięczny limit na spożycie browarka :P )

tmouse

16-12-2005 16:49

Teraz Neo jest tez z limitem! Nieliczni przymusowi szczesliwcy jak ja, maja Neo 640, bez limitu, za to droga. Niestety nawet w Warszawie na Bielanach jestem skazany na TP, gdyby Aster dał mi internet to tp juz by zlotowki nie dostala - przymusowy telefon tez bym odlaczyl.

bo

29-11-2005 12:00

Witam Na Bemowie w Warszawie mozna miec lacze od tej firmy www.prozinet.pl . Naprawde dziala

Dr inż Jarecki

27-11-2005 17:23

W USA dostęp 2 MB/s kosztował około 15-25 $ miesięcznie a ceny Neostrady w Polsce są naprawdę kosmiczne!!! Ludzie obudźcie się czas skończyć z tym monopolistą!!!!

tmouse

16-06-2005 15:38

ja jestem skazany na neo, astercity nie raczy zakladac lacz w moim bloku na razie place wiec niemaly abo za neo640 bo niestety limity z latwoscia przekraczam

ARTURRO

14-06-2005 19:10

Ja juz zrezygnowalem z neo+.W D*** Z TPSA komentarz edytowany przez moderatora

koyot

27-05-2005 19:44

a nas przeniesli bez pytania z 640 na 1MBit+limit. Zyjemy w zydocji.... zyd zydem zyda pogania.. byle wiecej $$..

majkelos

23-05-2005 18:27

EmilJO, a poza tym wszyscy w domu zdrowi? Nie po to placi sie pieniadze (niemale zreszta) aby ktos ograniczal Tobie, ze masz sciagnac tyle i tyle. TPSA to nie dobra ciocia rozdajaca internet za darmo, ale jeden z najdrozszych monopolistow w Europie :(

newryn

14-05-2005 22:14

Cyt. "Eh..... gdyby u mnie bylo Chello ....... " -życzę z całego serca, gdyby nie ograniczenia w dostępie do kablówek, to TPSA by cienko zaśpiewała....

BytomePlus

10-05-2005 10:10

Banda złodziejiiiiii REZYGNACJA

timek22

22-03-2005 16:06

Eh..... gdyby u mnie bylo Chello ....... Mieszkam w Warszawie (BEMOWO)i niestety na moiej ulicy jeszcze go niema :( Ale jak widze co teraz TPSA zrobila to sie ciesze ze internet zalozylem prawie 2 lata temu :) Mam neostrade 640 kb/s bez limitu danych i place za nia 169 zł. Trzeba bylo nie czekac na okazje tylko wczesniej zakladac. A POWINNO BYC TAK ZE WLASNIE NA POCZATKU JEST DROGO A POZNIEJ STOPNIOWO TANIEJE JAKAS USLUGA LUB RZECZ :(

..::P.R.O.T.E.S.T:..

23-02-2005 16:25

Ja mam osiedlówke bez żadnych limitów. Co miesiąc wymieniają łącza na szybsze. Jednym słowem nie uchadzi mnie telekomuna.

adalfir

03-01-2005 19:44

Tak sobie czytając ten Twój komentarz EMILjo zastanawiam się czy umiesz obliczyć ile mozna ściągnąć np przez 3 dni na neo 128? ""Ciarmen18" - nie będe cie tu wyzywał bo moderator to i tak wytnie :) ale przelicz sobie, czy jesteś w stanie ściągnąć te 5GB na swoim marnym łączu 128k Przelicz to a potem dopiero czepiaj sie że limit tak naprawde cię nie dotyczy! " Dziś jest 3 styczeń a ja mam na neostradzie 2 GB pobrane. Nie pobieram co popadnie ale oglądam sobie filmiki w necie i ściągam inne duperele - ale przydatne i nie wyrzucam ich przy pierwszsym "formacie". Na dzień dzisiejszy TPSIaki podnieśli limit do 7 GB ale i tak co miecha przekraczam :( Pozrowienia

gshegosh

16-12-2004 14:31

Po wyleczeniu się z nałogu ściągania każdej filmowej pirackiej nowości (z których 80% później nie obejrzałem) i całych albumów w mp3 (bo spodobała mi się jedna piosenka w radiu), jakoś nie ściągam miesięcznie dziesiątków gigabajtów :) Fakt, że ja mam 1GB dziennie limit, a nie 5GB miesięcznie :) TV kablowe rządzą :)

EMILjo

15-12-2004 16:25

NIE PRACUJE DLA TP. MAM InternetDSL 1MB OD TP.... ale jak czytam co tu poniektórzy piszą... Tacy własnie jak TY "markospola" to typowi "zboczeńcy" internetowi. Przelicz sobie ile potrzebujesz ściagać żeby wykorzystać ten limit na swojej miernej Neo... jak chcesz nie mieć limitów to sobie zamów InternetDSL. Limity są po to by ograniczyć zapychanie serwerów, bo każdy ściaga wszystko bez zastanowienia.. jakieś głupoty z sieci! Zastanówcie się wszysscy ile tak naprawde w tym miesiącu ściagneliście danych niezbędnych wam... a ile smieci które będą wam zapychały dyski do najbliższego "format c:"? Sam mam InternetDSL od tp (1MB) i jestem zadowolony. Ale jak słysze że ludzie potrafią marudzić że im mp3 za wolno się ściagają a mają mierną neo 512 i to jeszcze podzieloną na 15 osób... szkoda gadać... "Alex" - pamietaj żę to nie zawsze wina TP SA że ci najnowsze filmy z SylviaS nie chcą sie szybko pobierać - pamietaj, jest wielu maniaków, takich jak ty, którzy też sciagają (czytaj pobierają byle co byle by ściagac). Mało tego: jak chcesz zobaczyć rzeczywisty maksymalny transfer to wejdź na jakiś "normalny" SZYBKI serwer, który ma łacze 3x110Mbps... a nie usiłujesz ściagać dane z serwera który ma 2 lub 8Mb łacze i na którym jest 50 zasysaczy! "Alex" - polecam poczytanie o technologii DSL... wtedy może wpadniesz sam na to że zapychając upload (np. kazikiem lub osiołkiem) spada ci download - to jst wada DSLa o której nik nic nie mówi. "Ciarmen18" - nie będe cie tu wyzywał bo moderator to i tak wytnie :) ale przelicz sobie, czy jesteś w stanie ściągnąć te 5GB na swoim marnym łączu 128k Przelicz to a potem dopiero czepiaj sie że limit tak naprawde cię nie dotyczy! "tytanit80" - jak ci usługi TP nie podobają sie to popros o podłaczenie "kogoś" innego... Sam prywatnie zajmuje sie podłaczaniem bloków do sieci... zobacz ile w sklepie kosztuje sam modem, zobacz ile osób pobiera dane po to by tylko pobierać (bez zastanowienia się czy im jest to tak naprawde potrzebne). Limity są własnie dla takich co to pobieraja z sieci wszystko "co się rusza"... jak dorośniecie to sami zrozumiecie ze jest to niemalże konieczne by nauczyć tych którzy nie wiedzą.... Bo jest jak z rybami... dajesz im jeść to jedza i jdzą... ale jak im limitujesz (dajesz w racjonalnych porcjach) to nie wygladają jak krowy ale sa ruchliwe i zdrowe :P

TeQnOmAAn

01-12-2004 00:53

Jestem klientem TP. Mam Neostrade 640. Umowa konczy mi sie w styczniu; zapewne zaoferuja mi opcje 1024, a ja im na to "PIE****E WASZA NEOSTRADE Z LIMITAMI" - zrezygnuje.

markospola

08-11-2004 18:44

Pierwszy dzień z Neostradą 128... rok czekałem na to g****! I cieszę mimo wszystko. Wreszcie mam "prawie" stały, prawie "szerokopasmowy", prawie "szybki" (ha, ha, ha) w tym całkiem porąbanym, skorumpowanym kraju. TPSA hamuje rozwój milionów ludzi, ale to wina polityków. TPSA robi swoje, czyli kasę. To nie Armia Zbawienia. Niemniej powinno się rozpalcerować wiele lat temu. Co oni z nami robią? To śmieszne limity, nawet na wersję 128, a co dopiero na 1024. Na szczęście niedługo coś innego wymyślę, może z satelitą połączę... albo coś. Wyboru dużego akurat ja nie mam. Potrzebuję jako świeży użytkownik kilku porad... gdzie co szukać itp Kto mnie podszkoli? komentarz edytowany przez moderatora

Arthur

21-10-2004 01:37

No i "poprawili"... Miałem neo320 - teraz mam 128 i szlag mnie trafia że tak muli. Kończy się umowa i tepsa traci we mnie klienta. Podejrzewam że nie tylko we mnie. A może to tajny plan rozpirzenia tej wielkiej i niemrawej firmy? :D

alex

16-10-2004 17:04

neostrada to kicha ja mam prędkosc 640 placę 139zł ale jeszce nigdy prędkosc nie osiągneła 640 praeważnie jest 390 czasem 570 a przy sciąganiu nie przekracza 70 a przeważnie jest około 20 to jest nabijanie klienta w butelke a mało byc tak pięknie

Ciacho

29-09-2004 15:16

Co ja mam teraz zrobic...mam neostrade 320kb\s ktora wogole jest wolna ze masakra..jeszcze w sierpniu spokojnie te 50kb\s bylo przy sciaganiu a teraz nawet z cieżka bida mam 10-12kb\s. Moj pakiet (320kb\s) z tego co wynika jeszcze wolniej chodzi od pakietu (128kb\s) ktory wycianie 15-20kb\s. za Co ja tu wogole place??? 92zl. i to jeszcze ten limit dla mnie to jest zbyta za maly ograniczam sie jak moge wystarcza mi to max do 15-18 dzien kazdego miesiaca... W najblizszym czasie planuje zmienic operatora z netem chcialbym bardzo na netie ale w moim miescie jej jeszcze nie ma, ale pozostaje dialog, ktory ma oferte za te same pieniadze i w koncu bez limitu. TP jak tak dalej bedzie postepowac to dlugo nie pocisnie.

orzech

21-09-2004 01:13

ja czekam kiedy oferta netii bedzie u mnie dostepna (ma byc na dniach)i uciekam od TP. To co zrobila TP bylo dokladnie przemyslane, najpierw nalapali sobie klientow promocjami itp. a teraz ... szkoda slow. Takimi sposobami TP nie poprawi swojego wizerunku. Chora firma. Mam nadzieje ze dozyje czasow ze kazdego bedzie stac na dobry staly dostep do internetu. Prawda jest taka ze jestesmy 100 lat za murzynami

Bug

19-09-2004 13:59

To co robi Telekomuna jest chore. Jeszcze 10 miesięcy z tym zasranym gównem i przechodze do Netii

mario

14-09-2004 10:13

chamstwo, dziadostwo, ciemnogród nie po to płacę tyle kasy

Ciarmen18

11-09-2004 23:04

Neostrada to kicha lecą w kulki jak p******. Jestem użytkownikiem neostrady 128kbps nic mało ale mnie nie dotyczy zwiększenie transferu już nie wspomne o limicie 5 giga ale jak 320 kbps do 512 kbps to ja powinienem mieć przynajmiej te 320 kbps naprzykład inne sieci zwiększają transwer żeby wyrównać z ceną abonamętu to my terz powiniśmy mić przynajmiej zmniejszony abonament gdzieś do 39zł. Dobra szkoda słów a prezesi niech się ciągną!!! Nara jeszcze 10 miesięcy i zmieniam na inną sieć!!! komentarz edytowany przez moderatora

tytanit80

07-09-2004 16:40

I szanowna TPSA śmie nazywać Neostradę : stałym dostępem do Internetu.Szkoda że elektrownie nie wprowadzają limitów na prąd.To by dopiero było.Tak to już jest jak w Polsce jak komunikacją rządzi TPSA.Zamiast TPSA przystosować się do klientów (bo to dzięki im istnieje to ona każe nam sie dostosować).

prezes_krzychu

06-09-2004 10:20

ja bym proponowal wprowadzenie predkosci 10 Mb - z limitem 10 MB ... w cenie 200zł ... 10Mb za tylko 200zł .... super okazja ... a ze mozesz sciagnac tylko 10MB to juz inna sprawa ... oszusci i tyle !! chca wuciagnac jeszcze wieksza kase od ludzi - dokupowanie limitu - bzdura kompletna ! ... ja zdazylem jeszcze podpisac aneks o umowy ... mam nadzieje ze ten rok jakos spokojnie minie ... w razie czego pozniej uciekam do Netii lub cos innego co moze pojawi sie na rynku przez ten rok ...

kruma1

03-09-2004 19:36

MAM NEO 128 MNIE ZWIĘKSZENIE SZYBKOŚCI NIE DOTYCZY ? CO JA JESTEM TRĘDOWATY CZY CO !!!!!!

rog

03-09-2004 15:18

proponuje wprowadzic limit 100mb na miesiac wtedy juz napewno nie beda miec problemow z przepustowością

Antytepsa

03-09-2004 06:51

To że telekomunikacja to banda debili, i skretyniałych idiotów to wiedziałem od dawna ale to co zrobili teraz to już przegięcie. Co mnie obchodzi, że banda debili nie potrafi wykorzystać łącza i urzywa tylko 5gb miesięcznie. Podam teraz ciekawe obliczenia. Jak wiadomo 1mb to 1024kbity, aby uzyskać wartość w kilobajtach należy podzielić przez 8 czyli wychodzi 128(1024:8). Przejdźmy do konkretów 128*60*60*24=11,059,200 . Wynika z tego iż przy optymalnym wykorzystaniu łącza jesteśmy w stanie ściągnąć dziennie ponad 11gb danych. Jak łatwo policzyć 5gb ściągniemy w około 11h, później transfer spada do 32kbitów co jest gorsze od modemu (mój kolega ma limit, gdy go wykorzysta może jedynie rozmawiać na gadugadu). Obliczmy dalej 4*60*60*24*30:128*60*60*24*30=0,03 wynika z tego że ściągając do końca miesiąca z predkością 32kbit wykorzystujemy 0.03 naszego łącza za które płacimy natabene 180 złotych co niestety jeszcze wzrośnie bo unia nie zgadza się na ulgowy podatek na internet czyli koszta wyniąsą ponad 200 złotych. Czyli krótko mówiąc bardziej opłaca się brać neostradę w wersji 128. Dziękujemy tpsa za to iż okazała się najbardziej debilną siecią telekomunikacyjną. POLAKOM GRATULUJEMY TPSA.

enas

02-09-2004 20:26

ładnie leci ładnie :D dzis juz 3GB zasałem :D NEO 640 (1+1Aneks (na starych zasadach) rok umowa wygasnie mi w wrzesniu nastepnego roku) hehehe a ja ich zapcham przez ten rok :-)

NET24

02-09-2004 18:57

W pełni się z Tobą <JOKER> zgadzam. W domu mam NEO + telefon, a w pracy trzy numery Netii + NET24 i naprawdę odczuwam dużą różnicę w kosztach – Netia jest o wiele tańsza, a teraz i lepsza! Nie ma, co liczyć na opamiętanie ze strony TPSA, oni już wykopali sobie dołek, ja nie mam zamiaru w niego wpaść (a po grudniu będzie bardzo głęboki). Mam tylko nadzieję, że ludzie w Netii nie zrobią podobnego głupstwa. PS: Wiecie, co mnie śmieszy najbardziej w oferowanej przez TP, neostradzie – znaczek TERAZ POLSKA ;)

bum

02-09-2004 14:10

001, jedno jest pewne - aby mogli zmienić warunki umowy muszą przysłać nową umowę, albo aneks, który trzeba podpisać i odesłać. O ile mi wiadomo niepodpisanie takiego aneksu/nowej umowy nie może skutkować rozwiązaniem umowy. ale to tylko teoretycznie - włóczyć się po sądach z Tepsą nikt by nie chciał. :( Zobaczymy, też się martwię, bo mam 640 do września.

enas

02-09-2004 10:41

NEOSTRADA 1024 z Ograniczeniem 5G na ile starczy???? 1024/8=128kb/s x 3600s= i to dzielimy /1024 i mamy w MB razy 24h i daje ponad 10GB :LP a ograniczenie ma 5GB ZWALA!!! 12h i niemas zlimitu :P potem mas zlacze 32kbity czyli 4kb/s :D

JOKER

02-09-2004 08:18

A ja się cieszę...:) Bo miałem wcześniej neostradę, w związku z przeprowadzką rozwiązałem umowę i chciałem odnowić ją, ale w centrali zabrakło półki, więc nie doszło do skutku. No i teraz mam możliwość przejścia na Netię. TP SA zapomina, że większość użytkowników, którzy zrezygnują z neostrady, żeby przejść np. do Netii, zrezygnują również z telefonu TP SA, bo po co komu 2 łącza. Gratuluję TP SA dobrego ruchu.:) Byłem zadowolony z neostrady, mimo, że nie lubię tepsy za brak kompetencji wśród pracowników i beznadziejne traktowanie klienta. Uważam, że to dobry ruch z ich strony, żeby konkurencja w końcu ruszyła do akcji, i rozbiła tego monopolistę. Tak trzymać, niech w końcu będzie zdrowa konkurencja.

Twisted

01-09-2004 23:39

No ludzie co wy chcecie od telekomunikacji ona poprostu dba o wasze zdrowie bo przecież ograniczony tansfer mniej siedzenia przu kompie mniej ściągania a co z tym idzie mniejsze rachunki za prąd i komputer ne będzi włącznoy na noć (ludzie będą lepiej spać - wysypiać się ) poprostu popwtrżcie z innej perspektywy :D

brak nicka

01-09-2004 22:22

PRECZ Z TELEKOMUNĄ :D

kain

01-09-2004 22:10

CYT: "Dotychczasowi użytkownicy neostrady tp, którzy nie zdecydują się na skorzystanie z nowych opcji, będą mogli korzystać z usługi na wcześniejszych zasadach." .......... ja myślę, że rację ma 001, ale to Polska i różnie bywa. :(

morf

01-09-2004 12:50

mylisz sie 001. TPSA wypowie ci umowe po upływie terminu na jaki została zawarta umowa na 640 kb. Wypowiedzenie bedzie mialo forme przedluzenia umowy w zwiazku ze zmiana pakietow TPSA. I wtedy bedziesz mogl zlozyc swoje oswiadczenie woli w kwestii - rezygnujesz calkowicie lub zgadzasz sie na nowa umowe. Prawdopodobnie tak to bedzie wygladac.

aaczb

01-09-2004 12:38

Ale mieszkam w fajnym kraju złodziei bandytów i oszustów (tu myślę o rządzie tepsie i podobnym guwnie)

kapital GB

01-09-2004 10:06

Znajac TePsy moze wpadna na pomysl na dodatkowy zarobek, i za jedyne 5zl/mc bedzie mozna dokupic Kapital GB - niewykorzystane GB przechodza na nastepny miesiac, a za 15zl Nieskonczony Kapital GB :D

001

01-09-2004 09:25

dla tych ktorzy podpisali umowe 640kb przed 1 wrzesnia patrz § 11 pkt 2 regulaminu "świadczenie uslugi (...) uwazane bedzie za przedluzone na czas nieokreslony, o ile klient nie wyrazi innego swiadczenia woli..." § 14 "Umowa potwierdzona pisemnie moze byc zmieniona za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu." Niewiem jak wam ale mi wydaje sie ze jesli sami nie zglosimy checi przejscia na 1mb i po uplywie umowy nie podpiszemy zadnego aneksu 640kb bedzie przedluzone na czas nieokreslony Czy moze sie myle??

Outer

01-09-2004 09:19

Wygląda na to że Tepsie zależyżeby ludzie przeszli z najwyższej Neostrady na najniższą 128 skoro nałożyli takie same limity. Prosta kalkulacja że nie ma po co kupować najdroższej wersji bo limit jest za mały. Jęzli była by to normalna firma to wprowadziłaby limity 5, 10, 20 GB i wtedy to miałoby jakikolwiek sens a tak to TOTALNA GŁUPOTA I KRETYNIZM. Jeżli większa część użytkowników oprzejdzie na najniższą Neo to proste że im łącza sie odciążą. Czyli tym samym nie muszą nic zainwestoiwać. Przez tą decyzję TPSA uwstecznia rozwój internetu w Polsce o parę lat do tyłu.

Hegel

01-09-2004 08:15

Można wypowiedzieć umowę TPSA!!!! Hurrra. W ulotce, która TPSA rozsyła jest info, że istnieje możliwość rozwiązania umowy z TPSA. Skorzystają na tym operatorzy niezależni np. kablówki (chcocaż ich ceny też wrosną)

Hades

01-09-2004 07:44

TELEKOMUNA!!!!!!!!! Czlowiek ledwo wyrabia sie z tym limitem a oni dalej swoje i kaza sobie placic za dodatkowe GB lub co gorsze MB transferu przeciez to nie do pomyslenia :|. Miejmy nadzieje ze konkurencja wykorzysta ten moment i zaoferuje przyzwoity internet w przyzwoitej cenie!!

Zdichu Hemracek

01-09-2004 03:23

"Dla dotychczasowych użytkowników, którym limity nie podobają się, mamy dobrą wiadomość - będą oni wciąż mogli korzystać z Neostrady na 'starych' zasadach." Czyli jest szansa, ze dotyczy to rowniez mnie. A dlatego zaledwie "jest szansa", bo w rzeczywistosci roznie bedzie to wygladac. Krotko mowiac TPSA wije sie pizza w zygowinach. Srac sie chce.

sebas

01-09-2004 03:12

Po prostu TELEKOMPROMITACJA!

001

31-08-2004 22:57

Zmielic telePSY razem z buda lancuchem i icha zalosnymi reklamami wciskajacymi kit ludziom nieznajacym sie na sprawie

singh

31-08-2004 22:57

Witam! Parę liczb: przy neostradzie 1024kbps i założeniu, że mamy non-stop max transfer 5GB leci do nas _dokładnie_ 11,22h. Czyli praktycznie rzecz biorąc po pół doby ssania pierwszego dnia miesiąca pozostałe dni mamy 1/2 modemu. Nawet w PRLu nie było takich "pomysłów". Bez komentarza.

elK

31-08-2004 22:45

żenada

xzy666

31-08-2004 22:42

dygnitarze te_psy to psychole.... propaganda ala bolszewizm, faszyzm: http://www.tp.pl/otp/serwis_prasowy/biuro/show.php?mid=1491 (zobacz: Neostrada_prezentacja) gaca to public_enemy nr2, nr1 to SirBill (wanted dead or alive)... na osłodę zostaje nam terminologia-nazewnictwo: decydenci te_psy...POL& rulez cya xzy

Arti

31-08-2004 22:20

Co tu dużo pisać!!! To co zrobiła TP to szczyt głupoty! Mój znajomy z Niemiec jak się o tym dowiedział to prawie płakał ze śmiechu! Mnie się też chce płakac, ale z innego powodu! Drodzy internauci czym sobie zasłużyliśmy że akurat nam trafiła się taka kur... telekomunikacja?! Pozostaje mi tylko nadzieja że te pacany się opamiętają!!!

DARAS

31-08-2004 21:25

Jeszcze raz ja muszę coś napisać, bo dopiero teraz przeczytalem komentarze i wcześniej ktoś coś mądrego napisał tylko że ja troszke to zmienie. Ta cała neostrada 1024 i inne też z ograniczeniem to tak jakby mieć samochód co ma max prędkość 300 km/h wokól nas same autostrady a ma limit 150 km na miesiąc i potem może po autostradach śmigać 20 km/h, przecież to chore ..... Wy dyrektorki i cała banda łochów co to wymyśliła puknijcie sie w głowe i to dosc mocno ludzie beda mieli was w du*** teraz weszliśmy do uni to inni operatorzy sie narysuja i wszyscy poleca gdzie indziej i dopiero wtedy moze zrozumiecie co za głupote robicie

kris

31-08-2004 21:19

w europie inni operatorzy oferuja tez oferty z limitem transferu, ale jest zawsze wybor rowniez bez limitu, a u nas pozostaje dsl...znacznie drozsza opcja !!...widac to kolejny pomysl osob od marketingu w tpsa na zmniejszenie zyskow :)))

DARAS

31-08-2004 21:13

Ludzie czy wam na łeb padło (skierowane do wszystkich buroli z telekomuny) wy jesteście tacy mądrzy bo was stać na wszytko i mozecie sobie zakladać inne łacza co nie maja ograniczenia, nie no z nerwow to ja normalnie nie wem co pisze przeciez to bez sensu jest z tym ograniczeniem 5 gb na 1024 łaczu to ja w dwa dni sciane jak ustawie 5 filmow i muze

kokos

31-08-2004 20:53

nałapali klientów i cwaniaki!! z tpsy lepiej niech obniżą cene za internet a nie zwiększają transfer i tak jest to niezauważalne!!!

Grzybiarz

31-08-2004 20:29

No super posuniecie. Kij wam w oko telekomuno , i zycz ejak najszybsze smiecri.

Realista

31-08-2004 19:13

EUREKA!! Mam sposob jak odciazyc lacza TP bez stosowania limitow!!! Zrywajmy umowy - gdy tylko bedzie to mozliwe. Pomozmy TP w jej problemach. Moze innym ISP nowi klienci nie beda przeszkadzac. (Tak na marginesie to jaki jest sens limitow? Na poczatku miesiaca tloczno - pod koniec pustki. Moze lepiej obnizyc predkosc?? Wole przejechac wieksza odleglosc, ale wolniej niz miec superpredkosc, ale tylko do najblizszej sciany! Moze ciac mniej?? 32 kbit/s ?? to smieszne - moze by tak 64 kbit/s - tez pomoze)

Wielbiciel TP 2;)(;

31-08-2004 18:40

POLAKOM graulujemy TELEKOMPROMITACJI. Kolejny milowy krok do tylu pod pretekstem "dobra klientow". Proponuje doinwestowanie sieci szkieletowej - zamiast limitu.

Wielbiciel TP ;)(;

31-08-2004 18:35

Gratuluje TP kolejnego posuniecia! Gdy tylko wygasnie lojalka z TP, a Netia uruchomi na mojej centrali usluge Net24 - PRZESIADE SIE BEZ ZASTANOWIENIA. MONOPOLOWI ZLODZIEJSTWA POWIEDZMY STANOWCZE NIE. Dziekujemy cI TP za wsparcie konkurencji;) Oby tak dalej az do samego upadku - ktorego zycze z calego serca. PS: Pozdrawiam pania Czóbównom

001

31-08-2004 17:50

tak jak myslalem wg licznika na stronie telepsow w ciagu 14 dni przekroczylem 25gb czyli limit przekraczam w 3 dni Niech tepsa zdycha jak najszybciej

iss

31-08-2004 17:08

Licznik na neostrada.pl od kilku dni stoi w miejscu. Tylko dzisiaj przez moje łącze przeszło ponad 1GB wyłącznie dzięki słuchaniu radia. Jak pozostałe ich statystyki też są takie wiarygodne, to ja dziękuję.

Taranis

31-08-2004 17:01

mam neo640 a DUMeter mówi że ciągne 8-10 GB na TYDZIEŃ (a uploaduje mniej-więcej połowę tego) czyli nie mieszcze się nawet na wykresie telepsowym, mieszkam na samej granicy warszawki i mam nadzieję że Netia tu dochodzi, bo jeśli tak to w chwili skończenia się mojej lojalki z telepsami lece do Netii i życzę tepsie żeby zdechła (chociaż wiem że jest za duża żeby wykitować, trudno, każdemu wolno pomarzyć :) ).

001

31-08-2004 16:48

w pracy na samym sciaganiu poczty i przegladaniu stron w 9 dni nabite ponad 1gb ciekawe ile bede mial w domu :) Rzeczywiscie malo kto przekracza 5gb buhahahaaa dane wyssane z palca

enas

31-08-2004 16:21

LOL!! kto ma NEO niech wejdzie na http://neostrada.pl i zoibaczy Lewy górny róg :D hehe podaja ilosc sciagnietych danych :-)

huuk37

31-08-2004 15:42

Limity na ściaganie materiałów z netu to w europejskich warunkach niestety już norma. Jednak prawie, każda firma oferująca szerokopasmowy dostęp do interntu ma choć jedną ofertę bez jakiegokolwiek limitu ściąganych informacji. Ciekawe dlaczego TP SA zrezygnowała z tej opcji? ... Jest również rzesza ludzi, którzy i tak nie wyrabiają limitu 5 Gb, a niestety musi słono płacić za korzystanie za stałe łącze. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się w ofercie NOM-u, Netii lub innych operatorów usługa szerokopasmowego dostępu do internet, przeznaczona dla klientów TP SA. Będę pierwszy, który zrezygnuje z neostrady. ... Może oni zaoferują konkurencyjne warunki, a nie tylko będą nastawieni na to, aby "doić" swoich klientów.

001

31-08-2004 15:37

telepsy vs dialog http://www.pcworld.pl/pojedynek/26.html

MarioM

31-08-2004 15:37

Mi się też udało zdążyć i przedłużyć na następne 12 miesięcy 640 bez limitów. A potem się zobaczy. Wątpię, żeby TPSA długo wytrzymała z tymi ograniczeniami.

Lucyfer

31-08-2004 15:36

Może redakcja by się wypowiedziała?

Mytnik

31-08-2004 15:33

TPSA psyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! Mam gdzieś ta ich neostrade!!!!!!!!!!!!!!!! komentarz edytowany przez moderatora

Daniel

31-08-2004 15:24

Jak dla mnie rewelacja. Europejska czolowka operatorow ;) Analogocznie powinni zaczac sprzedawac samochody z predkoscia maksymalna ograniczona do 50km/h i z miesiecznym LIMITEM kilometrow np 150. Bylo by ciekawie

001

31-08-2004 15:15

polityka tepsy -> 1 krok do przodu 3 do tylu

enas

31-08-2004 15:05

A wiec mam NEO 512 i jak tylko wyjdzie mi druga umowa (zdazylem podpisac kolejna :P pare dni temu) to odrazu zegnajcie Niepoto mam takie lacze aby uwazac na limity :-) zawsze mozna sie zlozyc w pare ludzikow na DSL 1mb (router z swithem i jechane :P ) a jak nie to konkurencja cos wymysli, aaaa poprostu Tpsie sie Szkielet zapycha to wymyslila sobie sposob na jego odciazenie bez rozbudowy....

001

31-08-2004 14:58

Gratulacje dla telepsow Chyba jedno z madrzejszych posuniec Po co komu 1mb jak po tygodniu bedzie mial predkosc jak na modemie (Ja limit 5gb przekraczam w niecaly tydzien) ale dzieki takim madrym posunieciom konkurencja bedzie miala coraz wieksze pole do popisu a im wiecej klientow konkurencja zdobedzie tym szybciej sie bedzie rozrastac i tym lepiej dla nas Wiec cieszmy sie z pomyslow tepsy - posrednio, ale dbaja o interes klienta

PajonK

31-08-2004 14:58

spoko moga byc limity ale niech nie tna lacza do 32 kilo!!!! przeciez to gorzej niz modem.... niech obetna np. do 256 i juz po klopocie... a to ze im lacze niewyrabiaja to nie wierze, bo poco by podnosili transfery??

Netia RULEZ

31-08-2004 14:13

Tepsa wlasnie zawiesila sobie petle na szyji... Jak tylko skonczy mi sie umowa ide prost do Netii - tam limitow nie maja...

rabarbar

31-08-2004 13:45

A czy w jak kończy mi się umowa (lojalka na 12 miechów, bez limitów pobieranych danych) w grudniu, to nowa będzie już z limitem? Co z ludźmi, którzy aktualnie są na czas nieokreślony? Coś mi tu śmierdzi, że wszyscy i tak dostaną aneks do umowy. Co na to redakcja?

Melośmiacz

31-08-2004 13:41

Komentarz może nie dotyczy ograniczeń neostrady, ale na pewno Tepsy. Oto moje przemyślenia: Ta neostrada to jedno wielkie gówno. Mieszkam w Warszawie (choć na obrzeżach) i też sobie wymyśliłem, że chciałbym mieć neostradę (bo netia jeszcze do mnie nie dociera). Był lipiec, w gazetach reklamy "letniej promocji tepsy". Sprawdziłem czy będę mógł skorzysać z tej wspaniałej usługi na moim numerze telefonu. Powiedziano mi że tak. No to podpisalem umowę i nawet kupiłem modem (w promocji w telepunkcie) i czekałem n scrossowanie łącza. Czekałem i czekałem... Minęły chyba ze trzy tygodnie w ciągu których praktycznie codziennie dzwniem żeby się dowiedzieć czy wszystko jest ok. Zawsze mówono mi, żeby jeszcze parę dni poczekać, żeby zadzwonić jutro. Po czym okazało się że w centrali jest jakiś problem i niestety z myślą o szybkim internecie mogę się pożegnać. Żadnej wiadomości, ani przepraszam. Jak bym nie dzwonił to bym sobie czekał i czekał. Ale to nie koniec! Chciałem zwrócić modem w telepunkcie, w którym go kupiłem. Okazało się że to niemożliwe, bo pracownicy nie mogą wypłacć pieniędzy z kasy (choć z przyjęciem ich nie było problemu!). Odesłano mnie do jakiegoś BOKu TP, gdzie okazało się, że modemu tam nie przyjmą bo nie mam paragonu. A ja takowego nie dostałem bo była promocja i sprzedający zapisywał wszystko do zeszytu! Tak więc po raz kolejny radośnie zawitałem do telepunktu i okazało się że tym razem bez problemu mogę zwrócić modem i oddano mi pienądze, których jeszcze kilka dni wcześniej pracownic Telepunktu nie miał prawa mi wydać! Po prostu koszmar, nie dość ż nici z neostrady, to zmanowałem jeszcze kupę czasu i paliwa na bezowocne jeżdżenie w tą i z powrotem.

KaMiL

31-08-2004 13:36

Nie ma dsl 1 mbps od dialoga za 99 zł :D

giggi

31-08-2004 12:42

A MY MAMY W OLESNICY DIALOG DLS 1 MBPS ZA 99 ZŁ/M-C BEZ ZADNYCH LIMITOW!

pindle

31-08-2004 12:35

a ja place 99zl za 512 i mam publiczne ip za free a limit 18 gb :P:P:P przeprowadzcie sie do lodzi :)

buuu

31-08-2004 12:02

Oszuści. Przy 1024 i limicie 5GB wychodzi średnia prędkość na miesiąc 15kb/s!!! Samo robienie limitów jest kretyństwem. Ja przez sieć oglądam telewizję, słucham radia, ściągam kolejne wydania Mandrake'a, aktualizuję system - nie wiem jak miałbym się wyrobić w 5GB!

hawkmoon

31-08-2004 11:41

No ja gratuluje tp normalnie, nie wiem jak oni liczą, może i te 64 % nie przekracających limitu to dużo, ale jeśli uważaja że pozostałe 35% to mało, to ciekawe co powiedzą, jak na koniec roku zamiast wzrostu o 150 tys. nowych abonentów, liczba ich spadnie o te 150 tys. (czyli te marne obecne 35 %). Ja osobiście (i wszysyscy moi znajomymi) już szukamy innych możliwości, bo limit 5 gigowy, mnie absolutnie nie intersuje. Przy pogłoskach o 15 gigowym zastanawiałem się czy to o 5 nie za mało, ale teraz to jak tylko skończy się okres przejściowy, tepsa bye, bye. Szkoda tylko że nie ma u nas netii. Pozostaje chyba tylko onetkonekt (ceny gorsze niż w tepsie, ale bez limitów) lub lokalna radiówka.

L

31-08-2004 11:40

ruanda : Jest dokładnie tak jak mówisz. 100 ludzi na 10Mb. Więc albo wszyscy mają 100Kb/s albo mają wiecej ale z limitami. Więc - czego nie rozumiesz? Moja postawa nie ma nic z konformizmu, ja przesyłam mało ale zależy mi na prędkości, szybkie łacze z limitem jest dla mnie OK. Acha, sorki do wszystkich, też uważam ze limit 5GB to trochę mało, tak z 15 byłoby ok. A ci którzy nawijają o kartkach, komunie i limitowaniu telefonu - telefon JEST limitowany, płacisz za minute, no nie?

L

31-08-2004 11:33

Marco: Płacisz i wymagasz? 150 zł to tyyyle pieniędzy? Zobacz ile kosztuje prawdziwe łącze : http://www.cdp.pl/cennik_biznes.xml 1 Mbit od 1,5 do 3,5 TYSIĄCA złotych miesięcznie (bez vatu). Strada kosztuje 10 razy taniej i taka też jest. Po prostu tani badziew. Nie ma na co narzekać, g***o płacimy i g***o dostajemy.

bool

31-08-2004 11:06

niezly jestes piters, przyznajesz ze masz neo i dwoch sasiadow podpietych (niezgodne z regulaminem), a obok twojego komentarza jest data i ip... zupelnie niezle :D

pudding

31-08-2004 11:01

Mili Państwo.. Z przykrością muszę stwierdzić, że staczamy się na dno...Z informacji dostarczonych kiedyś przez IDG wynikało ,co z zazdrością wyczytałem, że we Francji ktoś "postawił" się France Telecom oferując dl na poziomie 5 Mbit za "drobne" 49 Euro miesięcznie...Nie pamiętam o jakiego usługodawcę chodziło, ale z pewnością nie był on związany kapitałem z Naszą kochaną tpsa...Jeśli przejrzycie archiwa, natkniecie się z pewnościa na informacje ze skandynawii, gdzie nie dochodzi do takich ekscesów "prezentowanych" przez "narodowego" operatora...Podziwiam, i czekam na Dialog w Warszawie...

pitersss

31-08-2004 10:03

Mam neo od prawie roku, i jestem z niej zadowolony, ale teraz co zrobili to przekracza wszelkie kompetencje. Połowa ludzi których znam co posiadaja neostrada wolniejsza lub tą srednia po polowie miesiaca przekroczyla limit albo nawet wcześniej, no a co ja mam powiedziec 5gb limit to troche mało w dodatku mam 2 sasiadow podlaczonych i co ja im powiem ze przepraszam limit przekroczyliśmy, poczekajcie do konca miesiaca wtedy predkosc wzrosnie bo teraz chodzi jak na modemie. Po takim zabiegu napewno nie zyskaja nowych klientow w szczegolnosci mnie. komentarz edytowany przez moderatora

uBooT

31-08-2004 09:59

No cuż - cieszę się ze podpisałem umowę z Telekompromitacją Polską SA na następny rok :) bez limitu - a jak się skonczy umowa to podziękuję Paną z TP - bo firma znowu zaczyna przeginać. Polityka firmy jest godna PRL-u - zamiast rozbudowywać sieć szkieletową aby nadążyć za zapotrzebowaniem ryku usług elektoronicznych - beton post partyjnego centralnego kierowania postanawia wprowadzić reglamentacje. Na prawdę gratuluje polityki firmy - tak trzymać!!!! Niech konkurencja ma pole do rozwoju. Ps. Mam dalsze propozycje dla zarządu TP - proponuje jeszcze wprowadzić talony na telefon, oraz ograniczenie czasu jednej rozmowy - booo przecież jak sie za dużo gada to też się blokuje zasoby sieci.

YoYo

31-08-2004 09:31

Ratuje nas juz tylko netia ;) Biorąc usługe z neti o nazwie: "Net24 Premium" ----------------------------- Transfer: Download: 640kb Upload: 160kb ----------------------------- Opłaty: Abonament: 130zl z Vat Instalacja 1) na czas nieokreslony: 244zł z Vat 2) na 12 miesięcy: 2,44zl z Vat ----------------------------- "Net24 Komfort" ----------------------------- Transfer: Download: 128kb Upload: 64kb ----------------------------- Opłaty: Abonament: 55zl z Vat Instalacja 1) na czas nieokreslony: 244zł z Vat 2) na 12 miesięcy: 2,44zl z Vat ----------------------------- Jest jakas alternatywa..

TG220

31-08-2004 09:27

Mam neo 640kb/s i jeszcze dałem rade na następny rok przedłużyć! ale jak się skonczy to i dalej tp bedzie miała limity! to likwiduje tel z tp bo mi juz nie bedzie potrzebny i zakladam netie ktora ktore oferta jest taka : Net24 Premium - stały dostęp do Internetu o bardzo dużej prędkości transmisji - do 640 kbit/s za 130 zł miesięcznie i bez umowy na czas określony! Net24 Komfort - stały dostęp do Internetu o prędkości do 128 kbit/s w rewelacyjnej cenie 55 zł miesięcznie i jako jedyny na rynku bez limitu ilości przesyłanych danych! modem ADSL za 1 zł netto zamiast 119 zł netto aktywacja za 1 zł netto zamiast 81 zł netto

romanus

31-08-2004 08:32

a w Tychach pani w Telepuncie powiedziała, że nie ma warunków technicznych i będa po 1. września... to dziwne, bardzo dziwne...

kia

31-08-2004 08:04

Nigdy nie wierzyłem TPSA i nie przeszedłem z SDI na neostradę, chociaż nie obniżają ceny SDI aby nas zmusić do tego przejścia. Gdy tylko pojawi się inna firma to uciekam do niej, bo mam już dość bałaganu i nie liczenia się z klientem przez (chyba) naszą TPSA. Burdel jaki panuje na wszystkich jej frontach widać nie tylko po neostradzie. Zadzwoń do ich diabelskiej linii, to zobaczysz ich niekompetencje.

Silent

31-08-2004 07:53

LOL kto nie wykorzystuje limitu ja na najwolniejszej od polowy miesiaca sie mecze bo to nie jest korzystanie to meczarnia na 4kB/sec N/C acha wiekszosc kumpli ma to samo.... limit conajmniej 10GB

Losiek

31-08-2004 06:40

Bravo dla TPSA. I to mi sie podoba. Tyle ze limity za wysokie. Prosze o pozostawienie limitow na poziomie 5 gB. Domagam se tego. Zdobedziemy wiecej klientow. NAsza firma zdbedzie duuuuzo klientow po tym ruchu TPSA. Jeszcze raz gratuluje posuniecia. Jestem z was dumny pierwszy raz. Jeszcze bardziej niz wtedy co kupiliscie znaczek & od france telecomu za 0,5 procenta przychodow rocznych TPSA. Chyb na znaczek zbieracie co? Hehe

michal

31-08-2004 06:04

A co jest jak staremu ozytkownikowi skonczy sie umowa???? Rozumiem ze nie moge przedluzyc w takim wypadku wersji 640kbit ale czy zostanie mi 640kbit na czas nieokreslony???

slepok

31-08-2004 05:19

no nie moge złozyłem podanie w sierpniu na zasagach ze sierpien zadarmo niedodc ze do dzisiejszego dania nie mam neo bo centrale w rzeszowie przebudowują to jeszcze takie świństwo :( ---:) naszczescie złozyłem podanie na starchych zasadach ciekaw czy to mnie łapie bo jak nie to wole chodzic na caffe i płacic chorendalne ceny za karnety czy godziny wogółe telekomunikacja zaczeyna niedbac o klijentów tylko o prezesów:)

Sekator

31-08-2004 02:58

Bezczelność i naciąganie.Nie wykorzystuje limitu 5GB.Przykre i głupie działanie .Po takim "chwycie marktingowym" trzeba się pożegnać.

Maq

31-08-2004 01:53

Ja się cieszę że nie wziąłem tego neo+, a w czerwcu miałem już brać, ale na szczęście znalazła się szybsza, tańsza i bez limitów alternatywa :) A byłem już wtedy zdesperowany i wziązłbym byle co żeby cena była w miarę i żeby był net non-stop nawet szybkość mnie zbytnio nie interesowała :/

.:toMasz:.

31-08-2004 01:45

PŁACĘ WIĘC WYMAGAM!!! żadnego limitu! żednego monitoringu! Jak mi się skończy umowa - przerzucam się na Chello! http://info.pol.chello.pl/ Znajomym już odradzam Neostrade!!!

tezarr

31-08-2004 01:11

Mam takie pytanie umowa kończy mi sie w listopadzi i zastanawiam sie czy wtedy bede zmuszony przejść na ten shit czy bede mogł zostać tak jak do tej pory na 640 bo niestety ja nal;eże do tych 30 % którzy przekraczają limit bo tak sie składa że radiow inampowe ktore przecież jest apsolutnie legalne bierze 90 mb na godzine to co ja mam tylko radia słuchać za ten limit ? i nie sciagać poczty ?

krzysztof

31-08-2004 01:05

I powiedzcie mi, co za debil kupi 1 Mbit z limitem 5 GB? Przeciez nawet ten limit jest smieszny przy laczu 512, a co dopiero 1Mb? Czy Telepsa juz do konca poj...lo? A do Telekomuny: serdecznie wam dziekujemy, ze pogarszacie jakosc uslugi. Nie zapomnimy wam tego i jak tylko sie nadarzy okazja, zostawiamy was.

ruanda

31-08-2004 01:02

do L. czy Ciebie kompletnie po******? modem masz zamiast mozgu i stad te lagi? konformizm postawy ktora tu prezetujesz osiaga chyba maksymalna mozliwa wartosc. Chociaz zgodze sie z toba. lacza nie sa z gumy. ale co to tpsa obchodzi? oni podlacza 100 klientow na 10 Mb a pozniej tacy niedoedukowani debile jak ty mysla, ze to przez sciagaczy. nie dziwie sie, ze neo ma az tyle klientow jezeli oni nie maja zadnych wymagan, a cala winne zrzucaja na innych userow. ale coz, oferta taka jak wiekszosc klientow. wspolczuje tylko tym co nie maja wyboru. korzystalem z tpsa za czasow modemu, ale jak tylko zauwazylem ze kablowka tez rozprowadza internet to sie przenioslem i nie zaluje tej decyzji. zreszta Ci co sa z poznania wiedza o czym mowie komentarz edytowany przez moderatora

szopek

31-08-2004 00:49

J***** zlodzieje po co podnosza te predkosci jak daja limity ja niestety musze sie z nimi meczyc bo nie mam innej mozliwosci ale jak co to nmie biezcie Neo!! Oni to robia bo trafiaja sielochy ktore biora to a pozniej o rety predkosc mi spadla !! DEBILE Zawsze jest ICP Pamietajcie o tym :) komentarz edytowany przez moderatora

ozzy

31-08-2004 00:46

TP robi co może, bo ludzie zapuszczają ściąganie 15 filmów i idą spać... to zapycha łącza, przeciąża urządzenia. Powinni dać od razu mniejsze transfery a nie rekompensować sobie to idiotycznymi limitami.

ja2:)

31-08-2004 00:43

Powiem tak jak mi się skończy umowa (12 Grudzień) to zmienię ISP jak nieznajde sobie żadnego godnego ISP to kupie sobie modem ISDN i bedę zapierniczał na wydzwanianych połączeniach - prawie tak samo jak na neo tyle że bez limitów.

GeTe

31-08-2004 00:01

Konkurencja TP oferuje transfer 1mb/s za 100 zł miesięcznie i BRAK LIMITÓW. Jak możecie to uciekajcie od tych złodziei!

Waldek

30-08-2004 23:52

Chciałbym mieć takie problemy jak Wy... Tepsa jest tak beznadziejna, że w ogóle nie mogę mieć Neostrady (ani SDI), bo "nie ma możliwości technicznych"... Marzeniem byłoby choćby 64kbps z limitem...

toldi

30-08-2004 23:37

Bry wszystkim Szczeże mówiąc nie jestem w TP jestem też w tandetnej sieci w łodzi mam Limit 18 giga na miesiąc limit ten wykożystuję w niecałe 20 dni. Przy predkości 512 ale przy prędkości 1024 limit 5 giga ta się osiągnąć w 2 dni więc po co taka głupota oni za wszelką cenę chcą stracić wszystkich klijętów. Czy po prostu tacy kretyni tam pracują przypomonam systłacje z podniesieniem abonamętu to jest to same. Tp psy R.I.P

lekr

30-08-2004 23:32

ja 15 gb ściągam w tydzień. ci z tepsy to kompletni debile

Redds

30-08-2004 23:24

......Nic dodać , nic ująć .... :( przyciąfnięcie klientów????? ciekawe skąd biorą tych "przeciętnych użytkowników" ja takich nie znam :) no cóż dobrze że jest konkurencja TP R.I.P. :))))))))0

Marek B,

30-08-2004 23:22

Dobiegnie końca roczna umowa - to sie ją rozwiąże :))

Jaś

30-08-2004 23:03

Wy z władz TPSA jesteście wredne małe urzędasy rodem od sług tow. Stalina.

daSNEQ

30-08-2004 22:59

przenoszę się do Netii - Net24 - tak samo szybko, bez limitów i na dodatek taniej! :D

kader

30-08-2004 22:59

ZObaczyli ze ludzie duzo sciagaja to chca zarobic SKANDAL NORMALNIE SKANDAL. Dobrze ze starzy uzytkownicy nie beda mieli limitow. Sprzedaz spadnie :) TPSA wlasnie wykopaliscie sobie wlasny grob :)

PajonK

30-08-2004 22:57

buahahahaha! TeleKomuna szaleje daje nam cale 5 giga... buahahaha normalnie pol dnia sie nacziesze łaczem a potem co?? przechodze na modem bo jest szybciej.... zobaczymy czy dobija o kolejne 150 tys userow, z taka oferta to mi sie wydaje ze straca te 150tys userow.... leze i kwicze z wyczynow TP... niech sobie wsadza w d*** te limity..... pozdrawiam wszystkich przeciwnikow TP-shit komentarz edytowany przez moderatora

Matt

30-08-2004 22:49

Paranoja i nic wiecej nic ujac nic dodac tepsoe prtfel schodnie to zmadrzeja:)<lol>

Neuromancer

30-08-2004 22:46

Ja też sie przenoszę, we wrześniu skończy się mi i tak byle jaka neozdrada. Mieszkam w Lublinie,a tu Netia oferuje swój DSL 512 za tyle samo(trochę mniej), niż obecnie w tepsie, za to bez żadnych limitów. Oby tak dalej, to może w końcu wszyscy sie wyniesiemy i tepsa upadnie. Chciałbym dożyć tego upadku.

Black&Thelete

30-08-2004 22:45

My uzytkownicy polskiego internetu, niewolnicy telekomunistycznej organizacji o kryptonimie tpsa...prostetujemy!!!!!!!!!!!!!! Organizacja TP.sa pod pozorami zwiekszenia nam transferu, czyli polepszenia jakosci uslug, wprowadza rowniez ograniczenia w ilosci sciagnietych....Oswiadcza rowniez ze wedlug przeprowadzonych przez nia badan statystyk wiekszoc polskich intenautow nie pobiera wiecej niz 5gb danych miesiecznie co jest jawnym klamstwem...dodatkowo zaslania sie ostatnio bardzo popularnymi (ukachanym przez politykow) slowami iz '...w uni tez tak jest...' co jest kolejnym klamstwem. W obliczu tak jawnego 'lania z Polaków' my Thelete i Black zostalismy pozbawieni jakiekolwiek wyboru. Z dniem 1 wrzesnia 2004 roku skaldamy wymowienie Telekomunikacji Polskiej SA. My dotychczas administratorzy serwerow Telekomunikacji Polskiej widzac polityke tejze organizacji nie mozemy sie z tym godzic. Nie możemy patrzec jak nasza (byla juz jutro) firma, robi z Polaka idiote narzucajac mu swoje monopolistyczno - komunistyczne plany, zaslaniajac sie przy tym klamstwem i obluda. Polacy nie dajcie sie, to kolejna proba wyciagniecia od was wiekszych pieniedzy...poruszana w waszych komentarzach wizja internetu na kartki jest coraz blizsza jesli dzis pozwolicie na polityke jaka kieruje sie tpsa, jutro Polski internet upadnie... Dzis macie szanse zaprotestowac, dzis nie jutro....jutro moze byc za pozno!!! Zaprotestujcie...pamietajcie ze nawet takiego molocha jak Tpsa mozna zmusic do ustepstw...To TPsa jest dla nas a nie my dla nich, to my jestesmy klientami i mamy swoje prawa... Protestujecie!!! Nie pytajcie jak, jest masa sposobow sprobujcie ograniczyc o polowe rozmowy telefoniczne w ciagu chociaz jednego dnia to straty dla TPSA siegajace kilku milionow zlotych, chodzcie do telepunktow i zadajcie najbardziej oczywiste pytania, dzwoncie na bezplatna linie tpsa, zablokujcie ich telefony, robcie strony www gloszace protest, zbierajcie podpisy, piszcie do urzedu ochrony praw konsumenta, robcie wszystko co wam do glowy przyjdzie, zgodnie z prawem, bo prawo jest po waszej stronie...Tak dalej w tym kraju nie moze byc PROTESTUJCIE!!!! Thelete&Black - byli admini serwerow TPsa

amstaff

30-08-2004 22:33

Brak słów...Chciałbym normalnie przekląć i tylko to mi ciśnie się na usta,ale mam jakąś godność.Powiem tylko tyle,że rezygnuję z (sorry,nie wytrzymałem!!!) K****TPSA i przechodzę na konkurencję,a takich u mnie nie brak.Życzę powodzenia tepsie,bo tylko net trzymał mnie przy abonamncie za telefon.Teraz-NIECH ŻYJE KOMÓRKA!!! komentarz edytowany przez moderatora

Daras

30-08-2004 22:26

TO ZWYKŁE ZŁODZIEJSTWO - Przy zakupie samochodu nikt nie ustala mi limitu np 30 kilometrów na dzień, odkurzacza - na odkurzanie tylko jednego pokoju dziennie a telewizora - na oglądanie tylko faktów raz dziennie. Nie zgadzam się więc na żaden kaganiec na moim koncie. Jeżeli do tego dojdzie przy nowej umowie w grudniu zrezygnuję z Neostrady. Wolę nie mieć dostępu do netu niż się wnerwiać. Nie znoszę takiego wyrafinowanego złodziejstwa.

Piotrek

30-08-2004 22:19

żeby kolesie z tepsy się nie zdziwili. mi się kończy umowa roczna i zmienię teraz neo z 640 na 128. przy limicie 5 giga nie gra żadnej roli czy będę przez 2 dni śmigał z prekością 1024 kbps czy przez 2 tygodnie z prędkością 128 kbps. panowie i panie z tepsy - puknijcie się w czółko! jesteście tacy pazerni ? to też dostaniecie MNIEJ MOICH pieniniędzy !!!

macgyver

30-08-2004 22:08

nie bede powielal komentarzy przedmowcow, powiem tylko ze dzialania tpsa są dla mnie odzwierciedleniem paranoi jaka panuje w naszym chorym kraju, brawo panowie, super oferta , tylko ciekawe dla kogo. na pewno nie dla mnie. a wiec krotko: fuck TPSA! niepozdrawiam.

mad_man

30-08-2004 21:55

Wiecie, co swego czasu potrafilem utrzymac na wodzy swoje zachowanie i knabrny charakter, ale teraz, te za przeproszeniem f***y nie myte, przeginaja pale na calej linii. nie dbam o to czy ten koemntarz sie poajawi czy nie, ale jest to kpina w zywe oczy. nie dosc ze nasze zarobki nie pozwalaja nam na "normalne" zycie, to jeszcze te k....o...y nie myte, robia taki syf. co to ma byc, zyjemy w kraju gdzie jest jeden z najdrozszych dostepow do sieci nie tylko informatycznej ale i takze telefonicznej. Ja nie mam wyboru i niestety musze korzystac z uslug tych p......w, mam nadzieje ze sie to niedlugo zmieni chociaz przy obecnych rzadach "panow na wysokich stolkach" raczej watpie..!!oby tak dalej brawo TelePsy, ciekawe kto bedzie korzystal z waszych uslug jesli nie dlugo calal wyplate bede musial przeznaczyc na wasz abonament zeby normalnie korzystac z neta tak jak np japonczycy...:]

laczy_nas_coraz_drozej

30-08-2004 21:47

Zenada, kolejny raz ta firma robi sobie jaja z klientow. Juz widze te reklamy w TV, 'w zwiazku z rozwojem i wprowadzamy nowe mozliwosci i nowa jakosc, zgodnie z oczekiwaniami klientow wprowadzamy jeszcze szybsza neostrade w tej samej cenie', czytane przez moja idolke K. Czubuwne. Pytanie tylko - jaka jest roznica (poza cena) miedzy 512kbps a 1024kbps? W tej drugiej opcji po 5 dniach mi spadnie do 32kbps, a w tej pierwszej po 6-ciu? Cos jeszcze? Ludzie, jesli macie wybor to zmieniajcie operatora! Nikt tego monopolisty nie rozwali, ani rzad, ani UE, tylko my mozemy sami sobie pomoc. Konkurencje, nawet jesli nie jest doskonala, trzeba wspierac, oslabiajac tym samym komunistow - monopolistow.

Tomasz z Tomaszowa M

30-08-2004 21:34

Ciekawe, kiedy będziemy mogli wybierać dostawców usług internetowych, żeby nie być zdanym na niełaskę i niełaskę TPSA. Bo On przeginają już "pałę".... Nie dość, że ceny są astronomiczne, to teraz ograniczają transfer... Ja na pewno zrezygnuję z nich !!! Kwestia czasu !!!

NET24

30-08-2004 21:10

To my dotychczasowi klienci TPSA powinniśmy ją zniszczyć rozwiązując z nią umowy. Ja osobiście rezygnuję z telefonu i dostępu do sieci NEO. Netia i jej NET24 na dzień dzisiejszy to najlepsze rozwiązanie. Może oni myślą, że są w UE – ja ze swoimi zarobkami – nie. Niech ktoś mądry wytłumaczy mi, jaki sens ma 1024 kbps, jeżeli limit wynosi 15GB a od stycznia 5 GB. (chyba trzeba jeść ślimaki żeby to zrozumieć).

Marco

30-08-2004 21:00

Panie L Ten limit jest idiotyczny gdyz za tyle pieniędzy 149zł oczekuje czegoś porządnego a nie limitów!!! A ty chyba jesteś modemowcem a jak ty uważasz mnie za debila bo używam od czasu do czasu kaazy to jesteś chyba z tpsa.

FarBa

30-08-2004 20:49

ZA 2 LATA INTERNET NA KARTKI !! KOMUNO WITAJ PONOWNIE !!

krytyk

30-08-2004 20:45

STARZY ODBIORCY NEO (NA CZAS OKREŚLONY) MUSZĄ SIĘ UPEWNIĆ CZY PRZY Z SKOŃCZENIU SIE UMOWY PO 1 WRZESNIA MOGĄ PRZEDŁUŻYĆ UMOWY NA STARYCH WARUNKACH Z PRĘDKOŚCIĄ 640 BEZ LIMITU. TA OFERTA JEST DLA NOWYCH ODBIORCÓW A CO Z PRZEDŁUŻONYMI UMOWAMI NA CZAS OKREŚLONY TO TYLKO BOK WIE.SĄDZĘ ŻE OFERTA TZW. STAREJ NEOSTRADY 640 PRZY PRZEDŁUZENIU POZOSTAJE BEZ ZMIAN.

stefan

30-08-2004 20:44

"podobnie skonstruowaną ofertę ma m.in. niemiecki operator T-Online" - co tzn podobnie? w t-online lmitowana taryfa to jedna z kilku opcji. jest odpowiednio tansza. dsl flat jest bez zadnych ograniczen. nie widze zadnego podobienstwa w taryfach. telekomuna jak zwykle lze jak pies

FarBa

30-08-2004 20:41

TPsa się pogrąża !! TO są komunistyczne zapędy jakichś gryzipiórków. Czy za 2 lata będzie Internet na kartki ?

WW

30-08-2004 20:33

Wiadomo fajno ze wiecej ale po co ten limit:) hehe i jak tu katrolowac? hehe. Pytanie starzy urzytkownicy jakos musza sie przezucic czy to bedzie automatyczne?

krytyk

30-08-2004 20:29

FAKT. U TEPSY WŁAŚNIE ZACZNIE BYĆ WIDOCZNY SPADEK NEOSTRADĄ. KŁOPOT BĘDĄ MIELI CI KTÓRZY NIE MAJĄ INNEJ ALTERNATYWY NIŻ NEO. INNI PRZESIĄDĄ SIĘ NA KABLÓWKI I ZASILĄ DIALOG LUB NETIĘ. CIEKOWOSTKĄ JEST TO ŻE FAKTYCZNIE PODAWANA PRĘDKOŚĆ PRZEZ TEPSĘ TO PRĘDKOŚĆ DO CENTRALI A PÓŹNIEJ W INTERNECIE TA PRĘDKOŚĆ JEST 4 DO 5 RAZY NIŻSZA. I TU ZACHODZI PYTANIE O FAKTYCZNĄ PRĘDKOŚĆ NEO. A LIMITY SAMOBÓJSTWO TEPSY. Z 350TYŚ ABONENTÓW POZOSTANIE OKOŁO 40%

Ivellios

30-08-2004 20:26

Dzisiaj dostałem maila od Netia, i właśnie ten operator wprowadza własną usługę NET24, który działa jak neostrada, z podobnymi prędkościami, za niższą cenę i BEZ LIMITÓW....myślę, że niedługo internauci będą wiedzieli co wybrać ;)

janusz

30-08-2004 19:19

Nie wiedziałem, ze 35% abonentow, to jest mało, ale każdy monopolista uważa, że jest najmądrzejszy. W innych krajach jest to najlepszy sposób na utratę klientów.

XXX

30-08-2004 19:08

Tytuł powinien brzmieć: "Neozdrada: limity jednak będą". A tak w ogóle to chyba jest błąd w ostatnim akapicie, bo powinno być: "(...)Telekomunikacja Polska ma zamiar do końca roku zmniejszyć tę liczbę o 150 tys. (do ok. 200 tys.)." Teraz najkorzystniejszą ofertą będzie opcja neo128 - takie łącze na dłużej wystarczy.

L

30-08-2004 19:03

Limit? No, nareszcie! Gierki i gadu w życiu mi nie zjedzą 5GB a przynajmiej debile z kaazą wylecą i przestaną lagi robić. Trochę rozsądku, panowie, łącza nie są gumy, albo wszyscy mają po równo 5KB/s albo jak potrzeba to masz 100Mb. Limity nie są po to żeby wam na złość zrobić tylko żeby peak bandwith dać wam większy. A jeśli ktoś żyje z kradzieży softu... cóż, jak zarabia 10zł na płytce to stać go chyba na lepsze łącze... PS panie "bede sciagal 24h na dobe 7 dni w tygodniu! co bede sciaga..? wszystko co sie da" właśnie takim suckerom jak Ty potrzeba kagańca.

Anglik

30-08-2004 18:53

Z którego roku są to dane chyba z początku istnienia neo że tak mało osób ściagało tylko 5 Gb w ciągu miesiaca.Nastepna informacja że zwiększą o 150 tyś nowych abonętów.Kolejne marzenie ściętej głowy.Tpsa napewno straci klijentów, a wątpie żeby ludzie decydowali się na łacze z limitem.A twierdzenie że w innych krajach są wprowadzone ograniczenia ściąganych danych to tłumaczenie 5 latka.Wystarczy porównać jak rozbudowana jest sieć i ile jest firm oferujących internet za granicą ( prędkości i abonamęt) oraz ile tam ludzie zarabiają a ile my zarabiamy tu w Polsce.Ktoś powinien się wziąćś za działania monopolistyczne tak dużej firmy.Znając naszą rzeczywistość nikt się za tpsa nie weżmie i dalej bedą robić to co chcą.

szefo

30-08-2004 18:31

to jest nieporozumienie. niech sie zastanowią co przez to osiągną. moim zdaniem tylko spadek abonentów, i dobrze. :)

wish

30-08-2004 18:22

fajnie nawijasz Wilelebny - tylko czemy donkey u ciebie chodzi 12 godzin na dobę ? TP SA ma powalonych w rozum speców - oni nawet gów** by sprzedali pod hasłem JEDZCIE G**** - MILIARDY MUCH NIE MOGĄ SIĘ MYLIĆ !

TE PSY :)

30-08-2004 18:14

mam 640 i przy tym zostaje. umowe mam do stycznia poznij ja zrywam i zmieniam operatora! ale przysiegam wam ze bede sciagal 24h na dobe 7 dni w tygodniu! co bede sciaga..? wszystko co sie da aby tylko transfer byl maxymalny!

xzy666

30-08-2004 17:57

telekompromitacja jest chora, a dygnitarze te_psy :-) to psychopaci... reasum : totalna paranoja...od XII2001 wydałem na abonament neo/neo+ ponad 6.000zł....i teraz QLFA ...!_ ! !\/! ! T ...?

Marco

30-08-2004 17:47

Dobrze że nie zmieniłem z mej 128 na 640 :) A tak na marginesie gdyby w mej mieścinie byłaby możliwość innego dostępu do internetu jush dawno bym zrezygnował z usług molocha!!! Żabojady przejadą się na limitach :)

Jarek Obważanek

30-08-2004 17:46

Zazdroszczę tym, którzy mają jakąś alternatywę, bo mogą się bezproblemowo wynieść z tego poronionego systemu. Chociaż kto wie, może będą się jeszcze musieli przez pół roku użerać z tp SA, która "zapomni" wyłączyć neona - ja tak miałem kiedyś z "pakietem internetowym"...

WielebnyK

30-08-2004 17:45

Pozytywne jest jedynie to, że może się troche skala piractwa w Polsce zmiejszy dzięki temu...

uzytkownik neo

30-08-2004 17:44

moze oni liczyli limity modemowcom 56kb/s :), to by sie nawet zgadzalo, im w zupelnosci wystarczy 5GB, chyba, ze sie opierali na tych swoich licznikach w profilach na www, ktore co tu ukrywac sa po prostu do d*****y

80/20

30-08-2004 16:44

No sie zdziwili, ze 20% abonentow generuje 80% ruchu... a Pareto dawno juz odkryl taka prawidlowosc. Ale coz TP SA wie lepiej, chocby dala ekonomie i pol matematyki mieli na glowe przewrocic ;)

Lucyfer

30-08-2004 16:32

MEGA LOL !!!! buhahahaha

XXXX

30-08-2004 16:31

TPSA chce przniesc wszytkich z 640 i 1 mbit na dsl, dlatego uruchomila od wrzesnia specjalna infolinie w polpaku ktora docelowo ma to obslugiwac a teraz obsluguje neo miedzy innymi z kierunkowego 42

KaCzY

30-08-2004 16:21

Nie wiem czy mam sie smiać czy płakać ;>

regis

30-08-2004 16:12

To sie frajerzy z tepsy przejadą na tej zmianie....kto o zdrowych zmysłach bedzię inwestował w 512 i 1024? skoro i tak ma limit, a stałka to stałka, czy bede ściagał coś w 2h czy w 8 to mi wisi.... Ktoś tam w zarządzie tepsy ma chyba g*** zamiast mózgu.

Destroyer

30-08-2004 15:54

No i cóż po raz kolejny widać monopol panujący na naszym rynku. Drogo i jeszcze zle warunki...

Gregory

30-08-2004 15:47

Znowu wychodzi paskarstwo FT@TP. Nie dość żę dostep do Internetu jest drogi, to jeszcze ten moloch chce pobierac myto od ilości informacji, jakie ładuje sobie na kompa. To tak, jakby w czasie rozmowy telefonicznej po wymienieniu z rozmówcą jakiejś ilości słów ktos włączł mi limit i puszczał co drugie. Szczerze mówiąc mało mnie obchodzi jak skonstruował ofertę jakiś inny T-Online. Dlaczego nie podadzą jak oferte skonstruował ktoś, kto nie stosuje takich metod i płaci się za łącze a nie za jego wykorzystanie

Max3d

30-08-2004 15:43

Kurde, to się wkurzyłem , mam teraz neostradę w opcji 640kb/s i umowę na czas nieokreślony , i jak mi wprowadzą jakieś limity to chyba ich tam wszystkich powybijam , żeby ich tylko konkurencja wkrótce zniszczyła, tego im życzę jak najbardziej , teraz to naprawdę znienawidzilem telepsa!!!, niech zdychaja s***** komentarz edytowany przez moderatora

simon

30-08-2004 15:25

Nie sądzę by TP zdołała z takimi warunkami znacząco zwiększyć liczbę abonentów, szczególnie na obszarach gdzie jest konkurencyjna oferta bez limitów pobrabych danych.

ja ;)

30-08-2004 15:24

no prosze państwa to jak zostajemy przy opcji 640 :) Chyba ze ktos sie jednak zdecyduje na nowa oferte... watpie. A swoja droga nie podano jak bedzie wygladac przedluzanie umow lojalnosciowych na neo 640 po ich uplynieciu ??? Dobrze ze na polskim rynku coraz wiecej alternatyw na naszego monopolisty

Reklama

Huawei celuje w rynek biznesowy

Huawei nieustannie rozwija się jako dostawca infrastruktury dla branży telekomunikacyjnej. W tym roku chiński koncern zamierza umocnić swoją pozycję również na rynku rozwiązań Enterprise.


Polecane

Koniec Windows XP początkiem problemów?

Microsoft oficjalnie potwierdził, że za dwa lata definitywnie zakończy się era Windows XP - systemu operacyjnego,...


Spokój i luz administratora

Wymagania wobec pracowników działów IT rosną proporcjonalnie do stopnia rozwoju teleinformatyki. Oczekuje się, że...


04-204 Warszawa ul. Jordanowska 12
tel.: (+48 22) 321 78 00 fax: (+48 22) 321 78 88
© copyright 2011 IDG Poland SA